news-background
news-background

سریال Lost In Space با فصل سوم به پایان می‌رسد

نت‌فلیکس اعلام کرد که فصل سوم «گمشده در فضا» (دانلود سریال Lost in Space با لینک مستقیم) آخرین فصل سریال خواهد بود و در سال ۲۰۲۱ پخش می‌شود. «زک استرین» شورانر و تهیه‌کننده‌ی اجرایی این سریال علمی-تخیلی خانوادگی بود که ماجراجویی «خانواده‌ی رابینسون» را در فضا روایت می‌کند. نت‌فلیکس با این تهیه‌کننده برای تولید سریال‌های انحصاری جدید قراردادی چندساله به امضاء رسانده است.

استرین می‌گوید: «ما از ابتدا داستان خانواده‌ی رابینسون را به عنوان یک سه‌گانه در نظر می‌گرفتیم. یک داستان ماجراجویی و خانوادگی با آغاز، میانه و پایانی مشخص. هرچند این بخش از داستان «گمشده در فضا» به پایان می‌رسد اما در مورد ادامه‌ی همکاری با دوستانم در نت‌فلیکس برای بازگویی داستان‌های جدید و فرصت‌های شگفت‌انگیزی که به وجود خواهد آمد هیجان‌زده‌ام.»

پایان سریال «گمشده در فضا» با فصل سوم محتمل به نظر می‌رسید چرا که پروژه در استودیوی لجندری تله‌ویژن تولید شده و شبکه در حال افزایش عناوین اریجینال خود است. «گمشده در فضا» آوریل سال ۲۰۱۸ پخش شد و بنابر اعلام «نیلسن»، فصل اول آن در روز اول ۳.۶ میلیون بیننده را به خود جذب کرده است. این رکورد سریال را پس از «چیزهای عجیب» (Stranger Things) و فیلم «درخشان» (Bright) در آن سال در رتبه‌ی سوم پربیننده‌ترین روز پخش قرار می‌داد.

تازه‌ترین اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

فصل دوم «گمشده در فضا» دسامبر سال ۲۰۱۹ پخش شد و جایی در میان ۱۰ عنوان برتر شبکه در آن سال نداشت. سریال بازسازی یک سریال کلاسیک علمی-تخیلی بود که در دهه‌ی ۱۹۶۰ ساخته شد و داستانی روایت می‌کرد در مورد ۳۰ سال آینده، وقتی که سکونت در فضا به یک واقعیت تبدیل شده.

«توبی استیونز»، «مالی پارکر»، «مکسول جنکینز»، «مینا ساندوال»، «تیلور راسل»، و «پارکر پوزی» بازیگران این سریال بودند. انتظار می‌رود فصل پایانی سریال در سال ۲۰۲۱ پخش شود. فاصله‌ی میان انتشار فصل اول و دوم بیش از ۲۰ ماه بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید