news-background
news-background

تریلر نهایی Black Widow منتشر شد

 

در حالی که کمتر از دو ماه به اکران «بیوه‌ی سیاه» (دانلود فیلم Black Widow با لینک مستقیم) باقی مانده، استودیوی مارول تریلر نهایی این فیلم با بازی «اسکارلت جوهانسن» را منتشر کرد. استودیو برای «بیوه‌ی سیاه» تاکنون چهار ویدیو شامل یک تیرز اولیه، یک کلیپ کوتاه، و تریلری برای مسابقات سوپر بول عرضه کرده است. تریلر جدید مطابق انتظار بر روی شخصیت «ناتاشا رومانوف» و بازیگران پرشمار نقش‌های مکمل تمرکز می‌کند.

در این فیلم «فلورنس پیو» در نقش «یلنا بلووا»، «ریچیل وایس» در نقش «ملینا»، و «دیوید هاربر» در نقش «رد گاردین» بازی می‌کنند و همان گونه که پیش‌تر تأیید شده بود، «تسک‌مستر» شخصیت شرور محبوب دنیای مارول نقشی کلیدی در قصه ایفا خواهد کرد.

آخرین اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

پیو دسامبر گذشته در مصاحبه با «ایندی‌وایر» توضیح داده بود که «بیوه‌ی سیاه» در واقع یک فیلم جاسوسی است: ««کیت شورتلند» [کارگردان فیلم] برای حفظ صراحت و غم موجود در قصه بسیار دقیق عمل کرد. فیلم در مورد احساسات است و در مورد دختران سرشکسته‌ای که سعی می‌کنند دوباره گرد هم آیند و شرایطی که پیش آمده را اصلاح کنند. در مورد اصلاح خود است، و نحوه‌ی انجام این کار. زنان جوان این فیلم را خواهند دید و اسکارلت را در بهترین حالتش خواهند دید و این نکته‌ی مثبتی است.»

«بیوه‌ی سیاه» ۱ می (۱۲ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹) در آمریکا اکران می‌شود. پروژه‌های سینمایی بعدی استودیوی مارول شامل «جاودانان» (The Eternals) در ۶ نوامبر ۲۰۲۰ (۱۶ آبان ماه ۱۳۹۹)، «شنگ چی و افسانه‌ی ده حلقه» (Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings) در ۱۲ فوریه ۲۰۲۱ (۲۴ بهمن ماه ۱۳۹۹)، «دکتر استرنج و عوالم چندگانه‌ی جنون» (Doctor Strange in the Multiverse of Madness) در ۷ می ۲۰۲۱ (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰)، «مرد عنکبوتی ۳» (Spider-Man 3) در ۱۶ ژوئیه ۲۰۲۱ (۲۵ تیر ماه ۱۴۰۰)، «ثور: عشق و آذرخش» (Thor: Love and Thunder) در ۵ نوامبر ۲۰۲۱ (۱۴ آبان ماه ۱۴۰۰)، و «پلنگ سیاه ۲» (Black Panther 2) در ۶ می ۲۰۲۲ (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱) می‌شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید