news-background
news-background

ویروس کرونا اکران No Time to Die را هفت ماه به تأخیر انداخت

هواداران چندگانه‌ی باند این هفته از تهیه‌کنندگان درخواست کرده بودند که اکران «وقتی برای مردن نیست» در ماه آوریل را به تعویق بیندازند.

اکران بیست و پنجمین قسمت «جیمز باند» تحت عنوان «وقتی برای مردن نیست» (دانلود فیلم No Time to Die با لینک مستقیم) به دنبال شیوع ویروس کرونا از ماه آوریل به ماه نوامبر (آبان ماه ۱۳۹۹) موکول شد. یونیورسال و یونایتد آرتیستس در نظر داشتند که قسمت جدید چندگانه را ماه آینده‌ی میلادی روی پرده ببرند، اما تهیه‌کنندگان فیلم «مایکل جی. ویلسون» و «باربارا بروکلی» با انتشار بیانیه‌ای اعلام کردند که «وقتی برای مردن نیست» در ماه نوامبر اکران می‌شود. تاریخ اکران جدید این فیلم به «اسکای‌فال» (Skyfall) و «اسپکتر» (Spectre) شبیه می‌شود. «وقتی برای مردن نیست» قرار بود نوامبر سال ۲۰۱۹ اکران شود اما به دنبال تأخیر در فیلمبرداری نمایش فیلم به آوریل امسال موکول شده بود.

در بیانیه‌ی رسمی تهیه‌کنندگان آمده است: «ام‌جی‌ام، یونیورسال و تهیه‌کنندگان باند، مایکل جی ویلسون و باربارا بروکلی، امروز اعلام کردند که پس از بررسی‌های دقیق به عمل آمده، عرضه‌ی «وقتی برای مردن نیست» تا نوامبر سال ۲۰۲۰ به تعویق انداختند. این فیلم ۱۲ نوامبر ۲۰۲۰ در بریتانیا و سپس در سراسر دنیا از جمله ۲۵ نوامبر در آمریکا اکران می‌شود.»

آخرین اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

تصمیم تهیه‌کنندگان برای اکران فیلم با هفت ماه تأخیر در حالی صورت می‌گیرد که چند روز پیش MI6-HQ که بزرگترین وب‌سایت هواداری «جیمز باند» به شمار می‌آید، با ارسال نامه‌ای سرگشاده از استودیوهای سازنده درخواست کرده بودند سلامت عموم را مهمتر از برنامه‌های خود برای اکران فیلم بدانند.

«دنیل کرگ» در «وقتی برای مردن نیست» برای آخرین بار در نقش «جیمز باند» ظاهر می‌شود. کارگردانی این فیلم به «کری فوکوناگا» سپرده شده که با «کارآگاه واقعی» (True Detective) برنده‌ی امی شد. دیگر بازیگران فیلم شامل «رالف فاینس»، «نایومی هریس»، «بن ویشا»، «لئا سیدو»، و «جفری رایت» می‌شوند که سابقه‌ی بازی در قسمت‌های پیشن مجموعه را داشته‌اند. بازیگران جدید فیلم نیز «رامی مالک»، «لاشانا لینچ» و «آنا دی‌ آرماس» می‌شوند.

کرگ شب گذشته در موزه‌ی هنرهای مدرن نیویورک حاضر شد اما در مورد شیوع کرونا و احتمال به تأخیر افتادن فیلم حرفی نزد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۵ اسفند ۱۳۹۸ ۱۲:۴۵

واسه ما که تو ایران ایم شد یه سال

نمایش اسپویل