news-background
news-background

فیلمبرداری ریبوت The Suicide Squad به پایان رسید

فیلمبرداری ریبوت «جوخه‌ی انتحار» (دانلود فیلم The Suicide Squad با لینک مستقیم) به کارگردانی «جیمز گان» پس از چهار ماه به پایان رسید. گان از طریق صفحه‌اش در اینستاگرام پایان فیلمبرداری را تأیید کرده است اما پیام او غم‌انگیزتر از تصور مخاطبینش بود.

گان فاش می‌کند که پدرش دو هفته پیش از آغاز فیلمبرداری از دنیا رفته و سگ او دو هفته پیش از پایان فیلمبرداری جان سپرده است. کارگردانی یک فیلم پرخرج و ابرقهرمانی با بازیگرانی پرشمار به اندازه‌ی کافی دشوار است اما گان برای آنچه «راضی‌کننده‌ترین لحظاتی که در فیلمسازی» می‌خواند از عوامل و بازیگران قدردانی کرده است.

گان پس از آنکه از دیزنی اخراج شد اساساً اجازه‌ی نویسندگی و کارگردانی هر عنوانی که مایل بود را به دست آورد. با کشف توئیت‌های جنجالی او دیزنی سراسیمه او را از کارگردانی «محافظین کهکشان ۳» عزل کرد اما مدتی بعد دوباره او را به مارول بازگرداند تا این فیلم را نوشته و کارگردانی کند. با این حال توافق کرد که ابتدا ریبوت «جوخه‌ی انتحار» را برای دی‌سی و برادران وارنر بسازد.

«جوخه‌ی انتحار» ریبوت کامل فیلمی که «دیوید آیر» در سال ۲۰۱۶ ساخت نیست و بعضی از بازیگران از جمله «مارگو رابی» در نقش «هارلی کوئین»، «جوئل کینمان» در نقش «ریک فلگ»، «جی کورتنی» در نقش «کاپیتان بومرنگ»، و «وایولا دیویس» در نقش «آماندا والر» از فیلم قبلی بازخواهند گشت و در کنار بازیگران جدیدی شامل «ادریس البا»، «جان سینا»، «نیتان فیلیون»، «دیوید دستمال‌چیان»، «پیتر کاپالدی»، «آلیس براگا»، «شان گان»، «مایکل روکر»، «تایکا وایتیتی» و بسیاری دیگر به ایفای نقش می‌پردازند.

نقش بازیگران جدید فیلم مشخص نیست اما گان می‌گوید «هارلی کوئین»‌ نقشی کلیدی در داستان دارد و لحن آن به چندگانه‌ی «محافظین کهکشان» شبیه است. برادران وارنر اخیراً به گان اجازه داد تا فیلمبرداری «جوخه‌ی انتحار» را موقتاً متوقف کند تا در آخرین ساعات زندگی سگش «وزلی» در کنارش باشد.

تازه‌ترین اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

گان ماه گذشته در جلسه‌ی پرسش و پاسخی در شبکه‌های اجتماعی در پاسخ به این پرسش که آیا احتمال ورود شخصیت‌های «گالکتوس» و یا «سیلور سرفر» در قسمت سوم «محافظین کهکشان» وجود دارد یا نه پاسخ داد: «بحث‌هایی در این رابطه شده است.» با این حال، او این متن ارسالی خود را حذف کرد و گفت هرگز چنین بحث‌هایی انجام نشده است.

علی‌رغم این تکذیبیه، و با توجه به اینکه مارول «محافظین کهکشان ۳» را در اولویت قرار داده، سومین قسمت این چندگانه فرصتی مناسب برای معرفی شخصیت‌های جدید از جمله «چهار شگفت‌انگیز» (Fantastic Four) خواهد بود.

او در پاسخ به پرسش دیگری در مورد اینکه آیا لباس شخصیت‌ها با استفاده از گرافیک‌های کامپیوتری ساخته می‌شود یا نه می‌گوید همگی لباس‌ها پرکتیکال خواهند بود و فیلم کمتر از جلوه‌های ویژه‌ی بصری برای لباس‌ها استفاده خواهد کرد. تصاویر پشت صحنه‌ از فیلم نیز ادعای او را تأیید می‌کردند.

گان از طریق استوری اینستاگرام در پاسخ به پرسش یکی دیگر از هواداران تأیید کرد که داستان «محافظین کهکشان ۳» پس از وقایع «انتقام‌جویان: آخر بازی» (Avengers: Endgame) روی می‌دهد. او در ضمن فاش می‌کند که فیلمنامه‌ی «انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت» و «آخر بازی» تغییری در «محافظین کهکشان ۳» ایجاد نمی‌کند: «من در آن فیلم‌ها تهیه‌کننده‌ی اجرایی بودم و پیش از آنکه قسمت سوم «محافظین» را به نگارش درآورم داستان‌شان را می‌دانستم.»

گان در پاسخ به پرسش دیگری می‌گوید: «اگر همه‌چیز طبق برنامه پیش برود داستان‌هایی که با قسمت اول «محافظین کهکشان» آغاز کرده‌ بودم را به پایان می‌برم.»

«کارن گیلان» ستاره‌ی «محافظین» اخیراً در مصاحبه با «یاهو» فاش کرد که فیلمنامه‌ی قسمت سوم را خوانده و از همکاری دوباره با گان هیجان‌زده است: «می‌توانم بگویم که فیلمنامه را خوانده‌ام و فوق‌العاده است. همه‌ی ما از بازگشت جیمز برای تکمیل سه‌گانه‌اش هیجان‌زده‌ایم زیرا بدون او چندگانه چیزی کم داشت. فیلمنامه شگفت‌انگیز است.»

تاریخ اکران «محافظین کهکشان ۳» هنوز مشخص نیست، اما «جوخه‌ی انتحار» تابستان سال ۲۰۲۱ روی پرده می‌رود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۴ اسفند ۱۳۹۸ ۰۱:۴۵

عکس این پست مگه مال نگهبانان کهکشان نیست؟

نمایش اسپویل
۱۲ اسفند ۱۳۹۸ ۰۰:۲۹

نه عزیزم ریبوت و اسپین آف رو می دونم چی یه . ریبوت کردن یه فیلم ، حیات دادن مجدد به اون عنوان با بازیگران جدید ، عوامل ساخت جدید و داستان جدید ( و گاها بی ربط ) هست . اسپین آف قصه ای فرعی رو در کنار داستان اصلی باز میکنه که به مراتب از داستان اصلی بی مزه تر و کم مایه تر هست !! ببخشید که جوابم با طنز گفتن همراه بود ولی تعریف درست رو عرض کردم سوء برداشت نشه . حالا ریبوت Reboot از جوخه انتحاری چه میخواد باشه امیدوارم ختم به خیر بشه . یکی از دلائل این ریبوت به نظرم گند زدن تاریخی جرارد لتو در نقش " جوکر " بود . بقیه فیلم چیزی برای دوباره ساخته شدن نداشت فقط مارگوت روبی برای هارلی کوئین خیلی خوب بود که احتمالا پیرو تغییرات عجیب و غریبی که در طرز نگاه ساخت فیلم های هالیوودی محبوب شایع شده ، هارلی کوئین یک زن سیاهپوست با رگه ای مکزیکی باشه !!

نمایش اسپویل
۱۱ اسفند ۱۳۹۸ ۲۱:۳۷

برادران وارنر اخیراً به گان اجازه داد تا فیلمبرداری «جوخه‌ی انتحار» را موقتاً متوقف کند تا در آخرین ساعات زندگی سگش «وزلی» در کنارش باشد. (دوست داشتم)

نمایش اسپویل
۱۱ اسفند ۱۳۹۸ ۱۹:۵۸

نمی دونم این ریبوت کردن مسخره یه عنوان که خودش هم تازه بود سال ساخت اش قراره تا کجا پیش بره ؟! فکر کنم جوکر رو به زودی ریبوت بکنن تا به رابطه اش با مادر بیشتر بپردازند درحالی که قبلش در کودکی ....

نمایش اسپویل
۱۱ اسفند ۱۳۹۸ ۲۲:۱۶

داداش ریبوتو با اسپین آف قاطی کردی.

نمایش اسپویل