news-background
news-background

تریلر The High Note: داکوتا جانسون و تریسی الیس راس در کمدی جدید کارگردان Late Night

«نیشا گاناترا» کارگردان «آخر شب» با یک کمدی مستقل برای تابستان بازگشته است.

فصل فیلم‌های تابستانی به زودی از راه می‌رسد و اولین نشانه‌های آن انتشار تریلر کمدی جدید کارگردان «آخر شب» (دانلود فیلم Late Night با لینک مستقیم) است. «نت بالا» (The High Note) که پیش‌تر با نام «کاورها» (Covers) شناخته می‌شد، داستانی طنز در عرصه‌ی موسقی روایت می‌کند که در آن «تریسی الیس راس» به یک فوق‌ستاره‌ تبدیل می‌شود و «داکوتا جانسون» به یک منشی شخصی که رؤیاهای بزرگی در سر دارد. بازیگران نقش‌های مکمل فیلم شامل «کلوین هریسون جونیور» ستاره‌ی «امواج» (Waves)، «آیس کیوب»، «زوئی چائو»، «ادی ایزارد»، و «بیل پولمن» می‌شود.

در فیلم «گریس دیویس» با بازی راس به افتخاراتی باورنکردنی دست پیدا کرده است. مگی با بازی جانسون منشی شخصی او است که از کودکی رؤیای تبدیل شدن به یک آهنگساز را داشته. وقتی مدیر برنامه‌های گریس با بازی «آیس کیوب» پیشنهادی به او ارائه می‌دهد که می‌تواند مسیر حرفه‌ی او را دگرگون کند، مگی و گریس طرحی درمی‌اندازند که می‌تواند زندگی‌شان را برای همیشه تغییر دهد.

تازه‌ترین اخبار سینمای جهان را از ۳۰‌نما دنبال کنید.

«نت بالا» اولین فیلم گاناترا پس از «آخر شب» با بازی «میندی کالینگ» و «اما تامپسون» است که در سال ۲۰۱۸ در چشنواره‌ی ساندنس خریداری شد اما در گیشه به سختی شکست خورد و به استودیو زیانی ۴۰ میلیون دلاری تحمیل کرد، با این حال فیلم در سرویس آمازون پرایم محبوبیت پیدا کرد.

استودیوی فکوس فیوچرز که «نت بالا» را عرضه می‌کند در سال ۲۰۲۰ عناوین امیدوارکننده‌ای روی پرده خواهد برد. «مقاومت‌ ناپذیر» (Irresistible) به کارگردانی «جان استوارت مانند «نت بالا» در ماه می آینده اکران می‌شود. استودیو فیلم «هرگز، به‌ندرت، گاهی، همیشه» (Never, Rarely, Sometimes, Always) که یکی از عناوین تحسین‌شده‌ی ساندنس امسال بود و «زن جوان آینده‌دار» (Promising Young Woman) را در ماه‌های مارس و آپریل منتشر می‌کند. اواخر سال نیز فکوس فیلم «شب گذشته در سوهو» (Last Night in Soho) به کارگردانی «ادگار رایت» را به اکران می‌رساند.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید