هفته رایگان ۳۰نما + تمدید تا پایان اسفند

سلام و خسته نباشید خدمت همه دوست داران ۳۰ نما؛ این روزها بهترین و اولین راه پیشگیری با ویروس جدید کرونا، این هست که در خانه مانده و از هرگونه خروج غیر ضروری اجتناب کرد تا این چالش هم پشت سر گذاشته بشه. در همین راستا، تیم ۳۰نما تصمیم گرفته تمامی عناوینی که پخش انلاین دارند را به صورت رایگان در اختیار همه عزیزان قرار بده و این هفته سخت رو کنار شما عزیزان باشه.

امیدواریم تنتون سالم و زندگی به کامتون باشه و غم نبینید.

بروزرسانی 8 اسفند :  با توجه به وضعیت فعلی و باتوجه به نیاز برای کاهش رفت و امدهای غیرضروری و در پی همراهی با هموطنان عزیز، بخش پخش انلاین 30نما تا پایان اسفند ماه برای همه عزیزان به صورت رایگان می باشد.   نکات مهم : 
  1. رایگان بودن به معنی این است که شما نیاز به پرداخت حق اشتراک طلایی و حتی ثبت نام معمولی (بدون هزینه) ، ندارید.  در نتیجه از اینترنت شما در هنگام تماشا کسر میگردد.
  2. سرورهای سایت در خارج از کشور هستند، لذا در هنگام تماشای انلاین تعرفه به صورت اینترنت برای شما محاسبه میگردد.
  3. درصورتی که عنوانی (فیلم یا سریال) دارای پخش انلاین نمی باشد، میتوانید از بخش پشتیبانی درخواست داده تا در اسرع وقت برای شما فراهم گردد.
  4. اپ 30نما در حال حاضر قابلیت پخش انلاین به صورت رایگان را دارا نمی باشد.

30نما دوست دار و همراه همه شما عزیزان !!!

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۳۰ آذر ۱۳۹۹ ۰۲:۲۲

سلام در مورد اپلیکیشن برنامه..دیگه در دسترس نیست..چون مسلما وقتی اپ باشه خیلی سایت خوبتون بیشتر طرفدار پیدا میکنه.بهرحال تشکر فراوان برای کلیه زحماتتون که مجموعه فیلمهای یونیک که مختص اینجاس در اختیار مشترکین قرار میدین سپاس

نمایش اسپویل
۱۱ اسفند ۱۳۹۸ ۰۰:۳۲

سلام دوستان و دست اندرکاران سایت دوست داشتنی 30 نما ، این کار شما عالی ، بسیار انسانی و شریف هست . واقعا کار با ارزشی هست . هرچند خودم همه کارها رو از سایت دانلود می کنم ، اما چنین کاری مثال زدنی است و باید حتما بازخورد مثبت آن را نشان داد . به امید روزی که همه ما چنین دل هایی بزرگ و شاد داشته باشیم و کنار هم احساس خوشحالی و غرور داشته باشیم . ممنون از شما

نمایش اسپویل
۱۰ اسفند ۱۳۹۸ ۱۳:۱۶

دمتون گرم. افتخار میکنم که عضو این سایت هستم

نمایش اسپویل
۱۰ اسفند ۱۳۹۸ ۰۸:۱۶

بعضیا می‌خوان در هر شرایطی خون مردم رو بیشتر بمکن، بعضیا هم این‌طوری کمک می‌کنن :) ممنون که مثل همیشه بهترینید ❤

نمایش اسپویل
۷ اسفند ۱۳۹۸ ۱۷:۵۹

مرسی از شما و سایت بی‌نظریتون

نمایش اسپویل
بیشتر