news-background
news-background

ستاره‌ سریال Altered Carbon به Jurassic World 3 پیوست

«دیچن لکمن» بازیگر متولد نپال به قسمت سوم «دنیای ژوراسیک» (Jurassic World 3) استودیوی یونیورسال پیوست. لکمن در این فیلم به کارگردانی «کالین ترورو» با «کریس پرت»، «برایس دالاس هاوارد»، «دی‌واندا وایز»، «لورا درن»، «سم نیل» و «جف گلدبلوم» همبازی می‌شود. «دنیای ژوراسیک ۳» قرار است تابستان سال ۲۰۲۱ اکران شود.

لکمن به خاطر بازی در سریال «مأمورین شیلد» (دانلود سریال Agents of S.H.I.E.L.D با لینک مستقیم)‌ شبکه‌ی ABC شناخته می‌شود. او در سریال «قلمرو حیوانات» (Animal Kingdom) شبکه‌ی TNT هم نقش «فرانکی» را بازی کرده و سابقه‌ی نقش‌آفرینی در سریال «بد تراپی» (Bad Therapy) نت‌فلیکس در کنار «آلیسیا سیلورستون» و «هیلی جوئل آسمنت» را دارد.

ترورو قسمت اول «دنیای ژوراسیک» (دانلود فیلم Jurassic World با لینک مستقیم) را در سال ۲۰۱۵ کارگردانی کرد. این فیلم ۱.۶۷ میلیارد دلار در سراسر دنیا فروخت و ششمین فیلم پرفروش تاریخ سینما شد. او در کنار «استیون اسپیلبرگ» و «فرانک مارشال» تهیه‌کننده به عنوان مشاور در تمامی برند‌های «ژوراسیک» از جمله بازی‌های ویدیویی، رمان‌ها، اسباب بازی‌ها و شهرهای بازی به عنوان مشاور فعالیت می‌کند. ترورو اخیراً فیلم کوتاه «جنگ در بیگ راک» (Battle at Big Rock) را نوشته و کارگردانی کرده که بیش از ۱۰ میلیون مرتبه از سپتامبر گذشته تاکنون بازدید داشته است.

چندگانه‌ی «ژوراسیک» ژوئن آینده ۲۷ ساله می‌شود. این مجموعه فیلم با پنج پروژه‌ی سینمایی بیش از ۵ میلیارد دلار فروخته است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید