news-background
news-background

The Stars at Noon: همکاری «کلر دنی»، «رابرت پتینسون» و «مارگارت کوالی»

«کلر دنی» و «رابرت پتینسون» پیش‌تر در مورد احتمال همکاری مجدد خود با یکدیگر در زمان اکران فیلم درام فضایی «های لایف» (دانلود فیلم High Life با لینک مستقیم) گفته بود. آن‌ها اکنون در فیلم بعدی فیلمساز فرانسوی که «ستارگان در نیمروز» (The Stars at Noon) نام گرفته بار دیگر همکاری خواهند کرد. استودیوی A24 امتیاز پخش این فیلم در آمریکای شمالی را یک هفته پیش از برگزاری جشنواره‌ی برلین خریداری کرده است. در این پروژه پتینسون با «مارگارت کوالی» ستاره‌ی «روزی روزگاری در هالیوود» (Once Upon a Time in Hollywood) تارانتینو و سریال «فاسی/وردان» (Fosse/Verdon) هم‌بازی می‌شود. «ستارگان در نیمروز» از رمانی به قلم «دنیس جانسون» اقتباس خواهد شد.

فیلم داستانی در حین وقوع انقلاب نیکاراگوئه در سال ۱۹۸۴ روایت می‌کند. پتینسون قرار است نقش یک تاجر مرموز انگلیسی را بازی کند که با یک خبرنگار آمریکایی با بازی کوالی آشنا می‌شود. این دو رابطه‌‌ی رمانتیکی آغاز می‌کنند و تنها «هزارتوی دروغ‌ها و توطئه‌ها» است که آنان را وادار به خروج از کشور درگیر انقلاب می‌کند.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دنی و پتینسون سال گذشته فیلم «های لایف» را روی پرده داشتند. این فیلم ۱.۲ میلیون دلار در آمریکا فروش کرد. انتظار می‌رود فیلمبرداری «ستارگان در نیمروز» اواخر سال جاری میلادی آغاز شود و در سال ۲۰۲۱ به اکران سالن‌های سینما درآید.

پتینسون با این فیلم دوباره به بازی در فیلم‌های مستقل رو می‌آورد. او به تازگی در «عقیده» (Tenet) به کارگردانی «کریستفر نولان» بازی کرده و در حال فیلمبرداری «بتمن» (The Batman) به کارگردانی «مت ریوز» برای استودیوی برادران وارنر است. وارنرها «عقیده» را تابستان آینده و «بتمن» را تابستان سال ۲۰۲۱ اکران می‌کند. «ستارگان در نیمروز» یکی از اولین پروژه‌های پتینسون پس از نقش «بتمن» خواهد بود. او پیش‌تر با «فانوس دریایی» (The Lighthouse) و «اوقات خوش» (Good Times) با استودیوی A24 همکاری کرده است. «های لایف» اولین فیلم بلند انگلیسی زبان دنی بود و او این خصوصیت را در «ستارگان در نیمروز» هم حفظ می‌کند.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید