news-background
news-background

تریلر سریال I Am Not Okay With This نت‌فلیکس منتشر شد

نت‌فلیکس تریلر سریال «من راحت نیستم» (دانلود سریال I Am Not Okay With This با لینک مستقیم) با بازی «سوفیا لیلیز» و «وایت اولف» را منتشر کرد. این سریال عناصر و مضامین فیلم‌ها و سریال‌هایی مانند «کری» (Carrie)، «توئین پیکس» (Twin Peaks) و «چیزهای عجیب» (Stranger Things) را در هم آمیخته و از رمان مصوری به همین نام نوشته‌ی «چارلز فورسمن» اقتباس شده. «جاناتان اینتویسل» تهیه‌کننده‌ی اجرایی و کارگردان سریال است و تهیه‌کنندگان «چیزهای عجیب» در تولید آن نقش داشته‌اند.

تریلر بر روی شخصیت سیدنی با بازی لیلیز تمرکز می‌کند. او نوجوانی دل‌خسته است که می‌خواهد در روابط خود با اطرافیانش از جمله «استنلی باربر» با بازی اولف، و دینا با بازی «سوفیا برایانت» را تغییر ایجاد کند. او به استنلی علاقه‌مند است اما سعی دارد به دینا نزدیک بماند هرچند که از دوست پسرش بیزار باشد. سیدنی کشف می‌کند که دارای ابرنیروهایی است و برای او اهمیت دارد که نحوه‌ی کنترل آن‌ها را فرابگیرد. در ابتدای تریلر ظاهر غرق در خون سیدنی و در حال فرار از پلیس گویای همین مسئله است.

«کریستی هال» در نگارش فیلمنامه با اینتویلس همکاری کرده است. «شان لیوای»، «دن لوین»، «دن کوئن» و «جاش بری» از «۱۲ لپس اینترتینمنت» تهیه‌کنندگان اجرایی پروژه خواهند بود. علاوه بر لیلیز، اولف و برایانت، در این سریال «کیتلین رز پرکینز» در نقش «مگی»، «ایدن ویجتاک-هیسانگ» در نقش «لیام» و «ریچارد الیس» در نقش «برد لوییس» بازی می‌کنند.

پخش سریال از ۲۶ فوریه (۷ اسفند ماه ۱۳۹۸) در نت‌فلیکس آغاز می‌شود.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید