news-background
news-background

تولید دنباله PS Live You رسماً تأیید شد

دنباله‌ی فیلم کمدی رمانتیک «پ.ن دوستت دارم» رسماً به تأیید رسید اما بازگشت «هیلاری سوانک» و «جرارد باتلر» هنوز قطعی نشده است.

نزدیک به ۱۳ سال از اکران «پ.ن دوستت دارم» (دانلود فیلم PS I Love You با لینک مستقیم) که داستانی در مورد یک بیوه به نام «هالی» با بازی سوانک و کشف نامه‌های عاشقانه‌ی همسر درگذشته‌اش «گری» با بازی باتر روایت می‌کرد می‌گذرد. این فیلم از کتابی به همین نام نوشته‌ی «سیسیلیا آهرن» اقتباس شد و کتاب بعدی او «پی‌نوشت» (Postscript) منبع الهام دنباله خواهد بود.

ورایتی گزارش می‌دهد که آلکن اینترتینمنت امتیاز ساخت فیلم بر اساس «پی‌نوشت» را خریداری کرده و به همراه بلک لیبل میدیا بر روی آن سرمایه‌گذاری می‌کند. آلکن در سال ۲۰۰۷ قسمت اول فیلم را به تولید رساند و با آن ۱۵۶ میلیون دلار در سراسر دنیا فروش کرد.

«پی‌نوشت» رویدادهایی را به تصویر می‌کشد که هفت سال پس از مرگ «گری» اتفاق می‌افتند و خواهر هالی از او می‌خواهد داستان نامه‌های همسرش را به شکل یک پادکست درآورد. داستان هالی تسکین‌دهنده‌ی زنان بیوه‌ی دیگر و الهام‌بخش شوهرانی می‌شود که برای همسران‌شان پس از مرگ پیام‌هایی به جا بگذارند. هالی در ابتدا تمایلی به زنده‌ کردن خاطرات گذشته و اندوه آن ندارد، اما در نهایت به این نتیجه می‌رسد که وقتی عاشق باشی همیشه حرف تازه‌ای برای گفتن داری...

آهرن در بیانیه‌ای می‌گوید: ««پی‌نوشت» پروژه‌ای عمیقاً عاطفی برای من است و پی‌نوشتی برای کتاب «پی‌نوشت» و هرچند یک دنباله است اما داستانی مستقل روایت می‌کند در مورد زندگی هدفمند در زمان اندوه، بیماری و از دست دادن عزیزان. امیدوارم که خوانندگان جدید و هواداران «پی‌نوشت، دوستت دارم» از داستان جدید هالی استقبال کنند.»

«پی‌نوشت، دوستت دارم» یکی از محبوب‌ترین فیلم‌های رمانتیک-کمدی دو دهه‌ی اخیر است،‌ با این حال،‌ سرچشمه‌ی شوخی‌های بسیار زیادی نیز به علت لهجه‌ی ایرلندی عجیب باتلر که بعدها به خاطر عذرخواهی کرد شده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید