news-background
news-background

عنوان Birds of Prey به دنبال شکست تجاری فیلم تغییر می‌کند

برآوردهای برادران وارنر برای «پرندگان شکاری» با فروش فیلم ۱۲ میلیون دلار اختلاف داشت. اکنون استویو امیدوار است که بازاریابی فیلم را به مرور زمان اصلاح کند.

این روزها سؤالی که ذهن سران استودیوی برادران وارنر را به خود مشغول کرده این است که برای «پرندگان شکاری» (دانلود فیلم Birds of Prey با لینک مستقیم) چه اتفاقی افتاد؟ این فیلم ابرقهرمانی با بازی «مارگو رابی» در نقش «هارلی کوئین» در افتتاحیه‌ی داخلی ۳۳ میلیون دلار فروخت، در حالی که برای آن فروشی ۴۵ میلیون دلاری پیش‌بینی می‌شد. «پرندگان شکاری» با بودجه‌ی تقریبی ۸۰ میلیون دلاری به تولید رسیده، بنابراین این امکان وجود دارد که فیلم بتواند از تحمل زیان مالی بگریزد. اما این آمار فروش پایین برای یک فیلم ابرقهرمانی با نقدهای بسیار خوب و شخصیت‌ محبوبی در دل داستان آن ناامید‌کننده است. آخرین اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

یکی از ایراداتی که به فیلم و بازاریابی آن وارد می‌شد عنوان آن بود. «پرندگان شکاری» در عنوانش هیچ اشاره‌ای به شخصیت «هارلی کوئین» نمی‌کند، در حالی که او یکی از عوامل جذابیت «جوخه‌ی انتحار» (Suicide Squad) بود. فیلم عنوان طولانی‌تری داشت و در زیرعنوانش از «هارلی کوئین» نام برده می‌شد. اما همچنانکه در مورد «بردمن» (Birdman) اتفاق افتاد، فیلم با نام کوتاهش شناخته می‌شود. به نظر می‌رسد که اکنون برادران وارنر به اشتباه خود پی‌ برده و به گزارش «اسکرین رنت» قصد دارند فیلم را با نام جدید «هارلی کوئین: پرندگان شکاری» (Harley Quinn: Birds of Prey) روی پرده ببرند. این تغییر نام از هم اکنون در وب‌سایت سالن‌های نمایش AMC اعمال شده است.

برادران وارنر پیش از عرضه‌ی فیلم در سالن‌های سینما با تیزرهایی که بر نام «هارلی کوئین» تأکید داشتند، سعی کرد این شخصیت را محور فیلم بنمایاند. هارلی ستاره‌ی غیرمنتظره‌ی فیلم «جوخه‌ی انتحار» بود بنابراین «پرندگان شکاری» نامیدن فیلم جداگانه‌ای که برای این شخصیت ساخته می‌شود موجب کاهش استقبال از فیلم می‌شود.

از عنوان «پرندگان شکاری» چنین به نظر می‌رسد که فیلم در مورد گروهی از شخصیت‌هاست، اما در واقع فیلم پیش از هر چیز برای شخصیت «هارلی کوئین» ساخته شده. قهرمانان فیلم از جمله «هانترس» با بازی «ماری الیزابت وینستد»، «قناری سیاه» با بازی «جورنی اسمالت بل» و «رنی مونتایا» با بازی «رزی پرز» همگی نقش‌های مکمل روایت هارلی هستند. فیلمنامه از زاویه‌ی دید اوست و لحن فیلم به گونه‌ای طراحی شده که نماینده‌ی طرز نگاه «هارلی کوئین» باشد. بنابراین معلوم نیست که وارنرها به چه علت نام فیلم را در ابتدا «هارلی کوئین» انتخاب نکرده‌اند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۳ بهمن ۱۳۹۸ ۱۲:۳۸

آشغال،آشغاله حتی وقتی اسمش رو بزارن زباله

نمایش اسپویل