news-background
news-background

پخش زنده مراسم اهدای جوایز اسکار ۲۰۲۰ از ۳۰نما

۳۰نما مطابق سنت چند ساله‌اش با افتخار پخش زنده‌ی مراسم اهدای جوایز آکادمی را تقدیم می‌کند. مراسم فرش قرمز اسکار نود و دوم از ساعت ۲:۳۰ بامداد روز دوشنبه ۱۰ فوریه (۲۱ بهمن ماه) و مراسم اهدای جوایز از ساعت ۴:۳۰ آغاز می‌شود.

امسال «جوکر» (دانلود Joker با لینک مستقیم) با ۱۱ نامزدی پیشتازی می‌کند و به دنبال آن «روزی روزگاری در هالیوود» (Once Upon a Time in Hollywood) ساخته‌ی «کوئنتین تارانتینو»، «ایرلندی» (Irishman) اثر «مارتین اسکورسیزی» و «۱۹۱۷» (1917) به کارگردانی «سم مندز» هرکدام با ۱۰ نامزدی در رتبه‌های بعدی قرار گرفته‌اند. «انگل» (دانلود فیلم Parasite با لینک مستقیم) به کارگردانی «بونگ جون-هو» هم یکی از مدعیان کسب اسکار در بخش‌های مختلف از جمله بهترین فیلم است.

مراسم اسکار ۲۰۲۰ بدون مجری برگزار می‌شود از شبکه‌ی ABC روی ایر خواهد رفت.

 

همراهان عزیز ۳۰نما، متأسفانه سرویس توییچ به علت نقض قانون کپی رایت استریم اسکار را مسدود کرد. همکاران ما سرویس‌های متعدد دیگری را هم آزمودند، اما در نهایت حساب کاربری ما در آن سرویس‌ها هم بسته شد. در سال‌های آینده ۳۰نما زیرساخت‌های لازم برای استریم مراسم مختلف اهدای جوایز را به صورت محلی و با امکانات جانبی برای دوست‌داران هالیوود فراهم خواهد کرد. از همراهی شما صمیمانه سپاسگذاریم و از این بابت عذرخواهی می‌کنیم.

لینک دانلود مراسم فرش قرمز و مراسم اهدای جوایز اسکار ۲۰۲۰ به زودی برای دانلود قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۱ بهمن ۱۳۹۸ ۰۸:۳۶

بازم خوب بود. استفاده کردیم. نامردا چه زود فهمیدن! ایشالا سری های بعد بتونید از سرورهای استریم داخلی یا کشورهایی استفاده کنید که بلاک نشوند. بازم مرسی.

نمایش اسپویل
۲۱ بهمن ۱۳۹۸ ۰۷:۰۶

مرسی از شما که تاهمین جا هم شما تلاشتون کردید

نمایش اسپویل
۲۱ بهمن ۱۳۹۸ ۰۷:۰۱

با تشکر از این که تلاش کردید اسکار را زنده پخش کنید . اما تنها انتقادی که می توانم بکنم هم این است که به نظر این که تجربه ای بود برای لایو های مراسم های دیگر یا همین اسکار استریم شبکه اصلی را سایت شما بخش استریم لایو داشت روی اون سوییچ کنید . اگر در این شبکه های اجتماعی بگذارید که به خاطر کپی رایت میزنن می کوپونن. لطفن حداقل لینک دانلود این اسکار را با کیفیت بسیار خوب و مخصوصن به همراه زیر نویس خوب در وب سایت قرار بدهید . لطفن پاسخ دهید که این کار را می کنید . باز هم سپاسگزار

نمایش اسپویل
۲۱ بهمن ۱۳۹۸ ۰۶:۳۸

دم شما گرم. همين هم عالى بود. شب(صبح) برشما خوش.

نمایش اسپویل
۲۱ بهمن ۱۳۹۸ ۰۱:۱۵

چند سوال این لینک را رایگان می توانم ببینم یعنی حتی کسانی هم که در وب سایت شما ثبت نام نکردند و در تویییتویییچ هم ثبت نام نکردند می توانند تماشا کنند؟ سوال بعدی دیدن زنده در توییبچ که احتیاج به وی پی ان ندارد ؟ پررسش آخرم این این است که فعلن در صفحه تویییچ که قرار دادید خالی است و پخش زنده نیست ؟ آیا تا ۲ صبح ویدیو پخش زنده اضافه می شود ؟ این پررسش ها را انجام دادم برای این کمی با تویییچ دارم و خیلی وقت پیش یک حساب در تویییچ حساب داشتم و یادم رفته .

نمایش اسپویل
۲۱ بهمن ۱۳۹۸ ۰۲:۰۷

سلام. لینک رایگان هست و نیازی به ثبت نام ندارد. توییچ بدون نرم‌افزارهای تغییر آی‌پی باز میشه. پخش زنده به زودی آغاز خواهد شد.

نمایش اسپویل
بیشتر