news-background
news-background

اسپین‌آف Expendables: A Christmas Story با بازی «جیسون استاتهام» ساخته می‌شود

شش سال پس  از اکران «بی‌مصرف‌ها ۳» (دانلود فیلم The Expendables 3 با لینک مستقیم)، این چندگانه‌ی اکشن پرستاره با یک اسپین‌آف از یکی از شخصیت‌های محبوب‌ ادامه پیدا می‌کند. قسمت چهارم این مجموعه فیلم سرانجام از سال جاری میلادی وارد مرحله‌ی تولید می‌شود، اما مثل قسمت سوم شخصیت‌های متعددی در آن حاضر نیستند. این فیلم جدید که «بی‌مصرف‌ها: داستانی از کریسمس» (The Expendables: A Christmas Story) نام گرفته، بر روی شخصیت «لی کریسمس» با بازی «جیسون استاتهام» متمرکز است.

استاتهام یکی از معدود ستارگانی بود که در کنار «سیلوستر استالونه» در هر سه قسمت «بی‌مصرف‌ها» ظاهر شد و حالا در اسپین‌آف آینده‌ی چندگانه هم بازی می‌کند. با توجه به عنوان فیلم به نظر می‌رسد که داستان در ایام کریسمس روی می‌دهد. کارگردانی این قسمت به «دی‌جی کاروسو» سپرده شده که «بازگشت زندار کیج» (Return of Xander Cage) و «چشمان عقاب» (Eagle Eye) را در کارنامه دارد. میلنیوم فیلمز و ان‌یو ایمج این فیلم را با بودجه‌ی ۷۰ میلیون دلاری تولید خواهند کرد. استالونه نیز به همراه استاتهام در این قسمت ظاهر می‌شود و انتظار می‌رود که «آرنولد شوارتزنگر» و «تونی جا» به پروژه ملحق شوند.

«بی‌مصرف‌ها» در سال ۲۰۱۰ به سالن‌های سینما آمد و در افتتاحیه ۳۴.۸ میلیون دلار فروخت. این فیلم در مجموع ۲۷۴ میلیون دلار از سراسر دنیا کسب کرد. قسمت دوم نیز دو سال بعد روی پرده رفت و در بازارهای جهانی ۳۱۵ میلیون دلار فروخت. اما قسمت سوم با کاهش فروش همراه شد و در سال ۲۰۱۴ نزدیک به ۲۱۴ میلیون دلار فروش کرد.

با ۳۰نما تازه‌ترین اخبار سینمای جهان را دنبال کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید