news-background
news-background

اولین تیزر ریبوت The Fugitive با بازی «کیفر ساترلند»

شبکه‌ی Quibi اولین تیزر سریال «فراری» (دانلود سریال The Fugitive با لینک مستقیم) با بازی «کیفر ساترلند» و «بوید هالبروک» را منتشر کرد. برداشت جدید از فیلمی که با بازی «هریسون فورد» در سال ۱۹۹۳ براساس سریالی به همین نام محصول دهه‌ی ۱۹۶۰ ساخته شد، توسط «نیک سانتورا» نوشته و در استودیوی برادران وارنر و تاندر رودز تولید می‌شود.

داستان سریال در مورد یک کارگر به نام «مایک فرو» با بازی هالبروک است که پس از انفجار بمب در متروی لس‌آنجلس جان همسر و دختر ۱۰ ساله‌اش را نجات دهد. اما شواهد نشان می‌دهد که مایک مسؤل این اقدام شیطانی بوده است. او باید بی‌گناهی‌اش را با پیدا کردن جنایت‌کار واقعی به اثبات برساند، پیش از آنکه کارآگاه «کلی برایس» با بازی ساترلند او را بازداشت کند. در حالی که وحشت شهر را فراگرفته و اکاذیب در شبکه‌های اجتماعی به سرعت پخش شده، زندگی مایک و خانواده‌اش سرانجامی مبهم پیدا می‌کند چرا که او به یک «فراری» تبدیل می‌شود.

در تیزر جدید منتشر شده از سریال، شخصیت ساترلند اعلام می‌کند که «مایک فرو» تنها مظنون موجود است. ساترلند در سال ۲۰۱۵ در سریال «بازمانده‌ی برگزیده» (دانلود سریال Designated Survivor با لینک مستقیم) ظاهر شد. دو فصل ابتدایی این سریال درام سیاسی توسط ABC به تولید رسید اما فصل سوم آن تابستان گذشته از نت‌فلیکس پخش شد. ساترلند ۵۳ ساله و بریتانیایی در عرصه‌ی موسیقی هم فعال است و تاکنون دو آلبوم استودیویی در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۹ منتشر کرده.

اوایل ماه گذشته مدیر شبکه‌ی فاکس مدعی شد که هنوز سرنوشت دنباله‌ی سریال «۲۴» (دانلود سریال 24 با لینک مستقیم) مشخص نیست.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید