news-background
news-background

پوستر های جدید فیلم "Captain America: Civil War " را ببینید

یکی از هنرنمایی های جدید مارول که قرار است بزودی ارائه شود تقابل کاپیتان امریکا و ایرون من ( مرد اهنی ) است در فیلم "Captain America: Civil War " به نمایش گذاشته خواهد شد.در این فیلم که امسال و در دنباله حرکت همگانی شرکت های سازنده برای به جان هم انداختن ابر قهرمان ها شروع شده است ،مارول قصد دارد تا کاپیتان امریکا (استیو راجرز) را در مقابل مرد اهنی (تنی استارک مشهور یا همان رابرت) دهد،و البته هر کدام نه تنها در دنیای واقعیت بلکه در دنیای فیلم نیز طرفدارانی دارند.

شاید شما جز ان دسته از افرادی باشید که تا کنون مشخص کرده اید حق با چه شخصی است و شما طرفدار کدام یک از دو سردسته هستید،حال شما میتوانید این را هم بدانید که چه کسانی به همراه هر یک از این دو قهرمان هستند و شاید در تصمیم خود تجدید نظر کنید.

civil-war-cap-falcon-posters

همانطور که در پوستر بالا مشخص است،تصویر سمت چپ مربوط به خود کاپیتان امریکا است و در کنار او مسلما یکی از دوستانش در ارتش نیز خواهد جنگید و او را تنها نخواهد گذاشت و او کسی نیست جز "Falcon" ( سم ویلسون ).

موضوع جالبی که از این بخش به بعد وجود خواهد امد،تفکر راجب کاپیتان امریکا و دوستان او است که در داستان های کمیک و هر انچه که تا به امروز بیان شده است انها افرادی بسیار پایبند به قوانین و وطن پرست بوده اند و اکنون دقیقا در مقابل دولت خود ایستاده اند و این یعنی تغییر دنیایی که مارول تا به امروز ساخته بود به صورت تمام و کمال؛و اینجاست که وفاداری ها و روابط از بین رفته و دنیایی جدید قرار است حکم فرما شود.

civil-war-ant-bucky-posters

در پوستر بعدی که در بالا مشاهده میکنید تصویری از "Bucky Barnes" ( سباستین استن )،دوست قدیمی کاپیتان و شخصی که همگان فکر میکردند مدت هاست که او مرده است،تا زمانی که به عنوان یک سرباز زره پوش با شست و شوی مغزی به نام سرباز زمستان ( Winter Soldier ) با او مواجه شدیم .در کنار او پائول رد یا همان مرد مورچه ای را مشاهده میکنید که توسط فالکون برای کمک به تیم کاپیتان امریکا اورده شده است.

civil-war-witch-hawykeye-posters

در پایان "Scarlet Witch" ( الیزابت اسلن ) و  "Hawkeye " ( جرمی رنر ) را در کنار هم میبینیم که بنا به دلایل شخصی در کنار کاپیتان امریکا حاضر شده اند و در این جنگ شرکت خواهند کرد.کارگردان این عنوان همان کارگردان "Winter Soldier" یعنی "جو و آنتونی روسو" میباشند. این فیلم در 29 اوریل در امریکا و قبل از اروپا در 6 می اکران خواهد شد. (خبرهای روز دنیای سینما را با ما دنبال کنید)

در ادامه شما را به دیدن جدید ترین پوستر های فیلم که به تازگی منتشر شده اند و شامل تصاویری از تیم مقابل البته نه به صورت کامل و با کیفیت  بالا اماده شده است دعوت میکنیم. در این تصاویر "Flash" , "Black Widow" هم حضور دارند که با توجه به نبودن انها در لیست یاران کاپیتان امریکا ظاهرا باید انتظار داشت که انها در تیم استارک حضور خواهند داشت.

Captain-America-Civil-War-Character-Poster-Iron-Man

Captain-America-Civil-War-Character-Poster-Vision

Captain-America-Civil-War-Character-Poster-Black-Widow

Captain-America-Civil-War-Character-Poster-Steve-Rogers

Captain-America-Civil-War-Character-Poster-Ant-Man

Captain-America-Civil-War-Character-Poster-Black-Panther

Captain-America-Civil-War-Character-Poster-Falcon

Captain-America-Civil-War-Character-Poster-Hawkeye

Captain-America-Civil-War-Character-Poster-Winter-Soldier

Captain-America-Civil-War-Character-Poster-War-Machine

Captain-America-Civil-War-Character-Poster-Scarlet-Witch

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید