news-background
news-background

احتمال تولید فصل دوم The Night of همچنان وجود دارد

نزدیک به چهار سال پس از پخش سریال درام و جنایی «استیو زیلین» و «ریچارد پرایس»، احتمال تولید فصل دوم «آن شب» مطرح شده است.

هواداران سریال «آن شب» (The Night of) شبکه‌ی HBO ممکن است اپیزودهای جدیدی برای سریال درام و جنایی «استیو زیلین» و «ریچارد پرایس» با بازی «ریز احمد» و «جان تورتورو» ببینند. «کیسی بلویز» مدیر برنامه‌سازی شبکه‌ی HBO در سال ۲۰۱۸ گفته بود که از ایده‌های جدید برای ادامه‌ی سریال استقبال می‌کند. تورتورو یکی از بازیگران نقش‌های اصلی سریال چهارشنبه گذشته در کنفرانس مطبوعاتی «انجمن منتقدین تلویزیونی» گفت که همچنان احتمال تولید اپیزودهای جدید برای «آن شب» وجود دارد: «چند ایده‌ در ذهن داریم اما باید در موردشان بحث کنیم، در چنین مرحله قرار داریم و این اتفاق خوبی است.»

بلویز در سال ۲۰۱۸ گفته بود: «استیو مانند «لری دیوید» است و هر وقت آماده باشد به سراغ ما می‌آید. برای یک تهیه‌کننده‌ی اجرایی، این احساس خوشایندی است، چرا که اگر استیو بگوید آماده‌ام واقعاً آماده‌ است. بنابراین ما به او فرصت کافی می‌دهیم و هر وقت آماده باشد به سراغ ما می‌آید.» او به عادت دیوید ارجاع می‌دهد که هرگاه مصلحت ببیند فصل جدیدی از «زیاد ذوق‌زده نشو» (Curb Your Enthusiasm) را برای شبکه می‌سازد.

در «آن شب» تورتورو نقش یک وکیل به نام «جان استون» را بازی کرد که وارد پرونده‌ی قتلی توسط یک دانشجوی پاکستانی-آمریکایی با بازی احمد می‌شود. فصل دوم می‌تواند در مورد پرونده‌ی جدیدی برای استون باشد. «مایکل کی. ویلیامز»، «بیل کمپ»، «جینی برلین» و «پیمان معادی» از جمله بازیگران فصل اول بودند. «آن شب» برنده‌ی پنج جایزه‌ی امی شامل بهترین بازیگر مرد نقش اول در مینی‌سریال‌ها برای احمد شد.

تورتورو از مدت‌ها قبل برای بازگشت به «آن شب» ابراز تمایل کرده است. او در سال ۲۰۱۸ در مصاحبه با «هالیوود ریپورتر» گفته بود: «بسیار علاقه‌مند هستم زیرا احساس کردم که آن شخصیت غنی است. امیدوارم که این اتفاق روی دهد.» اپیزود آزمایشی «آن شب» با «جیمز گاندولفینی» در نقش «جان استون» فیلمبرداری شد، اما پس از مرگ ستاره‌ی «سوپرانو»، تورتورو جایگزین او شد و آن اپیزود دوباره جلوی دوربین رفت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید