news-background
news-background

آمازون سریال Jack Reacher را می‌سازد

آمازون رسماً سفارش ساخت سریال «جک ریچر» (Jack Reacher) را صادر کرد. این سریال توسط استودیوهای آمازون، اسکای‌دنس و پارامونت از مجموعه کتاب‌های «لی چایلد» اقتباس می‌شود. «نیک سانتورا» نویسنده و تهیه‌کننده‌ی اجرای سریال «جک ریچر» خواهد بود.

فصل اول سریال براساس جلد اول رمان چایلد تحت عنوان «کشتارگاه» (The Killing Floor) ساخته می‌شود. سانتورا می‌گوید: ««لی چایلد» دنیا و شخصیتی بی‌مانند خلق کرده؛ هدف تمامی نویسندگان، تهیه‌کنندگان، بازیگران و سایر عوامل این است که گوشه‌هایی از کتاب‌های آقای چایلد را به تصویر بکشیم. خوشبختانه لی هم با ما همکاری کرده و خواهد کرد و راهنمای ما در طول راه خواهد بود. او نبض ریچر است.»

چایلد به همراه «دان گرانگر» و «کریستفر مک‌کواری» کارگردان «مأموریت غیرممکن» و فیلم‌های «جک ریچر» تهیه‌کنندگان سریال خواهند بود. «جنیفر سالکه» مدیر استودیوهای آمازون در کنفرانس مطبوعاتی «انجمن منتقدین تلویزیونی» در کالیفرنیا شب گذشته گفت: «کتاب‌های «جک ریچر» پدیده‌ای جهانی‌اند و قهرمانانش در دنیای سرگرمی بسیار شناخته‌شده و این برای اقتباسی تلویزیونی شخصیت محور و جسورانه مناسب است. امیدواریم که دنیای «جک ریچر» را گسترش دهیم و اکشن هیجان‌انگیز دیگری به مخاطبین سرویس آمازون پرایم ویدیو تقدیم کنیم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید