news-background
news-background

سریال Shameless با فصل یازدهم به پایان می‌رسد؛ تاریخ پخش Penny Dreadful: City Of Angels و فصل جدید Black Monday

شبکه‌ی شوتایم اعلام کرد که سریال «بی‌شرم» (Shameless) با فصل یازدهم به انتهای راه می‌رسد. این شبکه‌ فصل پایانی سریال را تابستان روی ایر می‌برد. این درحالی است که پخش فصل دهم  ۱۰ نوامبر سال گذشته (۱۹ آبان ماه) آغاز شده و پس از پخش ۱۲ اپیزود در تاریخ ۲۶ ژانویه به پایان می‌رسد.

«گری لوین» مدیر شبکه‌های شوتایم در کنفرانس مطبوعاتی زمستانی «انجمن منتقدین تلویزیونی» می‌گوید: «فصل جدیدی که تابستان آینده پخش می‌شود آخرین هورای خانواده‌ی گالاگر خواهد بود.»

«بی‌شرم»‌ با گذشت ده فصل، همچنان یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های شوتایم باقی مانده و «ویلیام میسی» هنوز برای بازی در نقش پدر خانواده ابراز تمایل می‌کند. این سریال براساس درامی بریتانیایی به همین نام ساخته شد که در قالب ۱۱ فصل از Channel 4 روی ایر رفت.

فصل دهم «بی‌شرم» رویدادهایی را روایت می‌کند که شش ماه پس از اپیزود پایانی فصل نهم روی به وقوع می‌پیوندند و فرانک با بازی میسی که با سوءاستفاده از مصدومیت پای خود تا می‌تواند دارو خریداری می‌کند.

شبکه‌ی شوتایم در کنفرانس مطبوعاتی دوشنبه شب تاریخ پخش فصل جدید سریال‌های «پنی دردفول: شهر فرشتگان» (Penny Dreadful: City Of Angels)، «چی» (The Chi)، «میلیاردها» (Bilions) و «دوشنبه سیاه» (Black Monday) را هم اعلام کرد.

بر این اساس، فصل پنج «میلیاردها» در تاریخ ۳ می (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹) پخش می‌شود. پیش‌تر اعلام شده بود که علاوه بر «پل جیاماتی» و «دیمین لوئیس»، «کوری استال» و «جولیانا مارگلیس» هم در چندین اپیزود نقش بازی می‌کنند.

فصل دوم «دوشنبه سیاه» با بازی «رجینا هال»، «دان چیدل» و «اندرو رانلز» هم بنابر اعلام شوتایم با پخش دو اپیزود متوالی از ۱۵ مارس (۲۵ اسفند ماه ۱۳۹۸) روی ایر می‌رود. شوتایم تریلر جدید فصل دوم سریال را هم منتشر کرده است.

فصل سوم سریال «چی» نیز در تاریخ ۵ ژوئیه (۱۵ تیر ماه ۱۳۹۹) برای فصل سوم بازمی‌گردد و «پنی دردفول: شهر فرشتگان» با بازی «ناتالی دورمر» از ۲۶ آپریل (۷ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹) روی ایر می‌رود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۴ دی ۱۳۹۸ ۲۰:۱۰

پنی دردفول ?

نمایش اسپویل