زمان مطالعه: ۲ دقیقه
بازیگر The Dark Knight: «مایکل کیتون» بهترین بتمن است
«اریک رابرتس» با وجود اینکه در «شوالیهی تاریکی» (The Dark Knight) مقابل «کریستین بیل» ظاهر شده، اعلام کرده که «مایکل کیتون» بتمن بسیار بهتری است. رابرتس که در فیلم «کریستفر نولان» نقش «سل مارونی» را بازی کرد، شخصیت جوکر با بازی «جک نیکلسون» را هم ضدقهرمان بهتری نسبت به بقیه حتی «واکین فینیکس» در فیلم «جوکر» میداند.
رابرتس در حین مصاحبه با «توفب» در پاسخ به این پرسش که به نظر او بهترین بتمن چه کسی است قاطعانه میگوید: «مایکل کیتون، با اختلاف بسیار.» به اعتقاد رابرتس بتمنی بهتر از کیتون در فیلم «تیم برتون» که در سال ۱۹۸۹ اکران شد وجود ندارد. او میگوید: «بازی مایکل در آن فیلم را بسیار دوست داشتم. باورش کردم. او بتمن بود! یکی از هواداران جک [نیکلسون] هستم، اما یک هوادار پا به سن گذاشته. بله من عاشق آن فیلم هست، عاشق آن بازیگران، عاشق هرچیزی در مورد آن فیلم.»
تابستان گذشته در نظرسنجی «مورنینگ کانسالت»، بیل با کسب ۳۹ درصد آرا بتمن محبوب مردم آمریکا شناخته شد. کیتون با ۳۸ درصد و به دنبال آن «جورج کلونی» ستارهی «بتمن و رابین» با ۱۹ درصد، «بن افلک» بازیگر «لیگ عدالت» و «بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت» با ۱۸ درصد، و «وال کیلمر» با ۱۷ درصد در رتبههای بعدی قرار گرفتند.
«رابرت پتینسون» بتمن بعدی سینما خواهد بود، بازیگری که بیل او را انتخاب خوب و جالب دانسته است. «بتمن» (The Batman) به کارگردانی «مت ریوز» ۲۵ ژوئن سال ۲۰۲۱ (۴ تیرماه ۱۴۰۰) در آمریکا اکران میشود.
دیدگاهها
مهمان
برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
Mohammad_Javad_Arch
Mohammad_Javad_Arch
۹ دی ۱۳۹۸ ۱۷:۵۶
بتمن فقط بتمن نولان
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
RFAkbariɌ
RFAkbariɌ
۹ دی ۱۳۹۸ ۰۲:۳۰
سوپرمن سیاه پوست میشه، دامبلدور گی از آب درمیاد، جیمز باند بعدی زن هستش، تام هالند میگه با همجنسگرایی اسپایدرمن مشکلی نداره، سریال ویچر که همش راجع به سرزمین های شمالیه پر شده از آفریقایی و... بذارید سینمای این روز های دنیامون رو واستون خلاصه کنم: توی هر فیلمی که قراره موفق بشه و گیشه رو فتح کنه باید این آیتم ها موجود باشه: سیاه پوست، همجنسگرا، فمینیست، گیاه خوار. ینی از هر سلیقه ی مضحک انسانی دست چین میکنن به خوردمون میدن. همه ی نژاد ها محترم هستند ولی گوردون سیاه پوست آخه؟؟؟ حق داری به بتمن فانتزی تیم برتون دل بسته باشی... حق داری...
alipitbull
alipitbull
۹ دی ۱۳۹۸ ۱۶:۰۹
شدیدا موافقم باهات
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ