news-background
news-background

«دیوید آیر» بازسازی The Dirty Dozen را کارگردانی می‌کند

استودیوی برادران وارنر با همکاری «دیوید آیر» کارگردان قسمت اول «جوخه‌ی انتحار» (Suicide Squad) فیلم کلاسیک جنگی «دوازده مرد خبیث» (The Dirty Dozen) را بازسازی می‌کند. آیر قرار است فیلمنامه را به نگارش درآورد و این روایت از جنگ جهانی دوم را کارگردانی کند.

آیر به همراه «سایمون کینبرگ» و «کریس لانگ» تهیه‌کنندگی پروژه را هم برعهده می‌گیرند. نسخه‌ی اول فیلم در سال ۱۹۶۷ توسط «رابرت آلدریچ» کارگردانی شد و ستارگانی چون «چارلز برانسون»، «ارنست بورگنین»، «لی ماروین»، «جیم براون»، «جان کاساوتز»، «تلی ساوالاس»، «رابرت وبر» و «دونالد ساترلند» در آن به ایفای نقش پرداختند.

داستان فیلم آلدریچ از رمانی به قلم «ای.‌ام. نیتنسن» اقتباس شده بود و در مورد مأموریتی فوق‌سری پیش از حمله به نورماندی بود، جایی که گروهی از اسیران جنگی آموزش دیده‌اند تا در جلسه‌ی ملاقات افسران آلمانی دست به عملیاتی انتحاری بزنند.

بازسازی فیلم داستانی در زمان حال روایت می‌کند و تمرکزش را بر گروهی از سربازان بدنام خواهد گذاشت. آیر و وارنرها آخرین بار در «جوخه‌ی انتحار» با یکدیگر همکاری کرده بودند، فیلمی  که در سال ۲۰۱۶ به فروش جهانی ۷۵۰ میلیون دلاری دست یافت. آیر پس از آن به نت‌فلیکس رفت تا «درخشنده» (Bright) با بازی «ویل اسمیت» را بسازد. پس از موفقیت آن فیلم، شبکه بلافاصله سفارش تولید قسمت دوم را هم صادر کرد. او اخیراً تریلر «خراجگیر» (The Tax Collector) با بازی «شیا لابوف» را کارگردانی کرده است. او و لابوف در فیلم «خشم» (Fury) با یکدیگر همکاری کرده بودند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید