news-background
news-background

بخش تلویزیونی استودیوی مارول بسته می‌شود

فعالیت استودیوی «مارول تله‌ویژن» متوقف می‌شود. بخش تلویزیونی مارول که بر روی آثار تلویزیونی تمرکز داشت، با جدایی «جف لوب» بسته خواهد شد. پروژه‌های این استودیو که هم اکنون در حال فیلم‌برداری‌اند ادامه پیدا می‌کنند، بخش زیادی از کارکنان استودیو بیکار می‌شوند.

چهار سریال انیمیشن که پیش‌تر گزارش شده بود توسط مارول تولید می‌شوند و سریال لایو-اکشن «هل‌استورم» برای شبکه‌ی هولو و فصل پایانی «مأمورین شیلد» شبکه‌ی ای‌بی‌سی همچنان توسط استودیوی مارول با مدیریت «کوین فایگی» ساخته خواهند شد. «مارول تله‌ویژن» در حالی تعطیل می‌شود که از ماه‌ها قبل بخش تلویزیونی مارول به دنبال جدایی «جف لوب» در بلاتکلیفی به سر می‌برد و شماری از سریال‌های لایو-اکشن و انیمیشن آن کنسل شدند.

سریال «مأمورین شیلد» با بازی «کلارک گرگ» به زودی به پایان می‌رسد، سپتامبر گذشته اعلام شد که اسپین‌آف «گوست رایدر» (Ghost Rider) شبکه‌ی هولو قرار نیست ساخته شود، «شنل و خنجر» (Cloak & Dagger) پس از دو فصل در شبکه‌ی فریفرم کنسل شد، و فصل پایانی «فراریان» (The Runayaws) این هفته از هولو روی ایر می‌رود. پس از کنسل شدن سریال‌های «دردویل» (Daredevil)، «لوک کیج»، «مشت آهنین» (Iron Fist)، «جسیکا جونز» و «پانیشر»، «مارول تله‌ویژن» سریال دیگری در نت‌فلیکس نخواهد داشت.

سریال‌های جدید و اریجینال مارول از جمله «فالکن و سرباز زمستان» و «وانداویژن» نیز از این پس در شبکه‌ی تازه تأسیس دیزنی+ پخش می‌شوند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۰ آذر ۱۳۹۸ ۱۹:۲۱

واقعا سریال Daredevil حیف بود کنسل شد سریال خوبی بود.

نمایش اسپویل
۲۱ آذر ۱۳۹۸ ۰۱:۲۴

اره واقعا حیف شد

نمایش اسپویل
۲۰ آذر ۱۳۹۸ ۱۹:۱۴

کاش کل استودیو میرفت رو هوا

نمایش اسپویل