news-background
news-background

The Conjuring 3: بازگشت «ورا فارمیگا» و «پاتریک ویلسون» تأیید شد

بازگشت «ورا فارمیگا» و «پاتریک ویلسون» در «احضار روح ۳» تأیید شد تا این چندگانه‌ی میلیاردی به گسترش ادامه دهد.

استودیوی برادران وارنر در کامیک کان برزیل اعلام کرد که دنباله‌ی «احضار روح» به صورت رسمی «احضار روح: شیطان مرا وادار کرد» (The Conjuring: The Devil Made Me Do It) نام گرفته و «ورا فارمیگا» و «پاتریک ویلسون» برای بازی در نقش‌های اد و لورین وارن بازخواهند گشت.

فیلم «احضار روح ۳» می‌تواند ترسناک‌ترین قسمت چندگانه باشد چرا که با یکی از پیچیده‌ترین پرونده‌های تسخیر سر و کار دارد.

چندگانه‌ی «احضار روح» در یک دهه‌ی گذشته بیش از ۱.۸ میلیارد دلار در سراسر دنیا فروخته و چند اسپین‌آف از جمله «آنابل به خانه می‌آید» که امسال اکران شد و «راهبه» در سال گذشته براساس آن ساخته شده است. اولین قسمت فیلم در سال ۲۰۱۳ روی پرده رفت و وحشت خانواده‌ی لورین در «رود آیلند» را به تصویر کشید. این فیلم با بودجه‌ی ۲۰ میلیون دلاری ساخته شد و ۳۱۹ میلیون دلار فروش کرد. قسمت دوم در سال ۲۰۱۵ اکران شد و در آمریکای شمالی به فروش ۳۲۰ میلیون دلاری رسید.

ویلسون ماه گذشته در مصاحبه با هالیوود ریپورتر گفته بود:‌ «مراحل تولید [احضار روح ۳] فوق‌العاده بود و بسیار با قسمت‌های قبل تفاوت داشت. استخوان‌بندی همچنان ثابت است، همچنان با همان اد و لورین مواجه هستیم. بار دیگر شخصیت‌ها را به مکان‌هایی ناشناخته می‌بریم، اما این قسمت جذابی خواهد بود زیرا هیولایی متفاوت است. جناس عمدی است.»

فارمیگا نیز در مصاحبه با «اینترتینمنت ویکلی» گفته بود قسمت سوم فیلم «بسیار عظیم» خواهد بود: «به نظر من، دیدن این شخصیت‌ها در [آنابل به خانه می‌آید] مانند تمرینی بود برای ورود به قسمت بعدی. زیرا قسمت بعدی بسیار عظیم است.»

«احضار روح ۳» در تاریخ ۱۱ سپتامبر ۲۰۲۰ (۲۱ شهریور ماه ۱۳۹۹) در آمریکا اکران می‌شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۰ آذر ۱۳۹۸ ۰۰:۲۴

کاش خود فیلم‌های اصلی چندگانه رو نمی‌سپردن دست کارگردان دیگه‌ای غیر از جیمز وان. این نمی‌تونه در سطح جیمز وان عمل کنه. حتی وقتی خود جیمز وان تهیه‌کننده‌س!

نمایش اسپویل