news-background
news-background

فیلم Flower Moon اسکورسیزی و دی‌کاپریو از اوایل سال ۲۰۲۰ فیلمبرداری می‌شود

«رودریگو پیرتو» فیلمبردار پروژه پیش از آغاز رسمی تولید در اوکلاهوما مراحل آزمایشی تصویربرداری را پشت سر گذاشته است.

«رودریگو پیرتو» فیلمبردار «مارتین اسکورسیزی» برای «قاتلان ماه گل» (Killer of the Flower Moon) در مصاحبه با «کلایدر» فاش کرده است که تصویربرداری فیلم از بهار و یا تابستان سال ۲۰۲۰ و مشخصاً مارس آینده آغاز می‌شود. او که امسال «ایرلندی» (The Irishman) اسکورسیزی را فیلمبرداری کرده و مدعی کسب اسکار در بخش بهترین فیلمبرداری است، اخیراً به اوکلاهوما رفته تا مراحل آزمایشی فیلمبرداری «ماه گل» را سپری کند. این فیلمبردار می‌گوید لحن و فضای فیلم هنوز کشف نشده است.

پیرتو می‌گوید: «در حال حاضر من در مرحله‌ی پژوهش در مورد روش‌های فیلمبرداری هستم. بنابراین [من و اسکورسیزی] باید یک بار با هم ملاقات کنیم تا او تصاویر را ببیند و پیشنهاداتی ارائه دهد.»

اسکورسیزی تابستان گذشته در اوسج کانتی، اوکلاهوما دیده شد. سینه‌فیل‌ها ممکن است با بارتسویل اوکلاهوما (محل فیلمبرداری آزمایشی) آشنا باشند، جایی که فیلم «به‌سوی شگفتی» (To the Wonder) به کارگردانی «ترنس مالیک» هم فیلمبرداری شد. داستان «ماه گل» در دهه‌ی ۱۹۲۰ روی می‌دهد و از کتابی تاریخی به همین نام نوشته‌ی «دیوید گرن» اقتباس می‌شود. این کتاب قتل‌های قبیله‌ی سرخ‌پوست اوسج و جلب شدن توجه FBI به آن‌ها را بازگو می‌کند.

پارامونت در ماه ژوئن امتیاز پخش فیلم را خریداری کرد. «رابرت دنیرو» نیز قرار است در این فیلم نقشی ایفا کند. جدا از فیلم کوتاه «آدیشن» (The Audition)، دنیرو و دی‌کاپریو فرصت بازی در مقابل یکدیگر در یک فیلم بلند را به ندرت داشته‌اند. همکاری این دو به سال ۱۹۹۳ و فیلم «زندگی این پسر» (This Boy’s Life) برمی‌گردد.

اسکورسیزی و دنیرو با «ایرلندی» و دی‌کاپریو با «روزی روزگاری در هالیوود»، هر سه امسال از مدعیان اصلی کسب اسکار خواهند بود. انتظار می‌رود «قاتلان ماه گل»‌ در سال ۲۰۲۱ عرضه شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید