news-background
news-background

فیلم بعدی کارگردان Under the Skin در مسیر تولید

 

«جاناتان گلیزر» که دهه‌ی حاضر را با یک فیلم خوش‌ساخت به پایان برده، دهه‌ی بعدی را با یک فیلم بلند دیگر آغاز می‌کند.

 

«جاناتان گلیزر» سرانجام با یک فیلم درام بلند در مورد هولوکاست که توسط استودیوی A24 تولید می‌شود به فیلمسازی بازمی‌گردد. این استودیو در فیلم «زیر پوست» (Under the Skin) که در سال ۲۰۱۴ عرضه شد با گلیزر همکاری کرده بود. آن فیلم در فستیوال فیلم تلیوراید ۲۰۱۳ اکران شد و این یعنی فیلم جدید گلیزر هفت سال پس از «زیر پوست» فیلمبرداری می‌شود.

جولای سال ۲۰۱۸ فاش شد که اثر بعدی گلیزر درامی در مورد اردوگاه آشویتس خواهد بود و در لهستان فیلمبرداری می‌شود. فیلمنامه‌ی این کارگردان براساس رمانی نوشته‌ی «مارتین آمیس» ساخته می‌شود. داستان کتاب در مورد یک افسر نازی است که در دام عشق همسر مافوقش می‌افتد و از زاویه‌ی دید این دو شخصیت و یک سنودرکوماندوی یهودی روایت می‌شود. این فیلم چهارمین اثر گلیزر در مقام کارگردان پس از «جانور شهوت‌انگیز»، «تولد»، و «زیر پوست» خواهد بود.

گلیزر پیش‌تر گفته بود که درام جدیدش با فیلم‌هایی نظیر «فهرست شیندلر» و «فرزند سائول» بسیار متفاوت است: «به یاد می‌آورم که با دیدن چهره‌های افراد تماشاگر و ناظر [در دو فیلم مذکور] تحت تأثیر قرار گرفتم. آلمانی‌های معمولی. به این فکر کردم که چگونه ممکن است کنار بایستی و چنین اتفاقی را نظاره کنی. بعضی از افراد حتی لذت می‌بردند. از تماشای آن. از جنبه‌ی سیرک-مانندش.»

استودیوی A24 با «زیر پوست» تنها ۲ میلیون دلار فروخت، اما فیلم تبدیل به یک اثر کالت شد، نقدهای بسیار مثبتی دریافت کرد و در میان برترین فیلم‌های دهه‌ی حاضر قرار گرفت. عنوان و بازیگران فیلم هنوز معرفی نشده‌اند، اما انتظار می‌رود فیلمبرداری در سال ۲۰۲۰ آغاز شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید