news-background
news-background

کارگردان اسپین-آف «جان ویک» با شخصیت اول زن مشخص شد

استودیوی لاینزگیت «لن وایزمن» را برای کارگردانی «بالرینا» (Ballerina) که یک اسپین‌آف اکشن برای چندگانه‌ی «جان ویک» (John Wick) است انتخاب کرد. این فیلم بر روی شخصیت زن جوان آدمکشی تمرکز می‌کند که به دنبال انتقام از افرادی است که خانواده‌اش را به قتل رسانده‌اند. نگارش فیلمنامه به «شی هتن» سپرده شده که نویسندگی «ارتش مردگان» به کارگردانی «زک اسنایدر» و «جان ویک: بخش ۳ – پارابلوم» را در کارنامه دارد.

«چاد استاهلسکی» و «اریکا لی» به همراه «کیانو ریوز» ستاره‌ی «جان ویک» تهیه‌کنندگی فیلم را برعهده خواهند گرفت. شخصیت زن اول فیلم در قسمت سوم چندگانه دیده شده و هنوز مشخص نیست که آیا ریوز هم نقشی در آن ایفا می‌کند یا نه. نام «یونیتی فلان» به عنوان یکی از بازیگران فیلم ذکر شده، اما حضور او در نقش اصلی هنوز به تأیید رسمی نرسیده است.

«بالرینا» در حالی تولید می‌شود که لاینزگیت در حال توسعه‌ی «جان ویک ۴» نیز هست. قسمت سوم چندگانه تابستان امسال نزدیک به ۳۲۴ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت و تبدیل به پرفروش‌ترین عنوان استودیو در شبکه‌ی نمایش خانگی در پنج سال گذشته شد.

وایزمن فیلمسازی را با چندگانه‌ی زن-محور دیگری به نام «دنیای مردگان» (Underworld) آغازکرد. او علاوه بر این کارگردانی «جان سخت ۴» (Live Free or Die Hard) با بازی «بروس ویلیس» را هم در کارنامه دارد و اخیراً سریال‌های «هاوایی فایو-او»، «لوسیفر» و بسیاری دیگر را کارگردانی کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید