زمان مطالعه: ۲ دقیقه
یکی از نقشهای اصلی Matrix 4 به بازیگر Aquaman رسید
بازیگر فیلم ابرقهرمانی «آکوامن» (Aquaman) یکی از نقشهای اصلی قسمت چهارم «ماتریکس» (Matrix 4) را برعهده گرفت. ورایتی گزارش میدهد که «لانا واچوفسکی» کارگردان فیلم در طول هفتهی گذشته با چند بازیگر برای نقشی محرمانه دیدار کرده و با «یحیی عبدالمتین دوم» به توافق رسیده است. بازگشت «کیانو ریوز» و «کری-آن ماس» نیز پیش از این تأیید شده بود.
استودیوی برادران وارنر آگست گذشته اعلام کرده بود که قسمت چهارم «ماتریکس» رسماً در حال توسعه است و ریوز، ماس به همراه واچوفسکی برای نویسندگی و کارگردانی به پروژه ملحق شدهاند. واچوفسکی برای نگارش فیلمنامه با «دیوید میچل» و «الکساندر هیمن» همکاری کرده است. انتظار میرود فیلمبرداری پروژه از ابتدای سال ۲۰۲۰ آغاز شود.
وارنر در چند سال اخیر سخت در پی بازگشت به دنیای ماتریکس بود اما در این را همواره به موانعی برخورد میکرد. استودیو به دنبال موفقیت ریوز با «جان ویک: بخش ۳ – پارابلوم» و «داستان اسباب بازی ۴» و نیز فیلمنامهای قوی از واچوفسکی سرانجام تولید فیلم را کلید خواهد زد.
در حال حاضر اطلاعاتی از داستان قسمت چهارم منتشر نشده اما براساس شنیدهها مورفیوس جوان ممکن است در فیلم حضور داشته باشد. منابع نزدیک به پروژه نقش عبدالمتین را تأیید نکردهاند. سه قسمت قبلی «ماتریکس» به نویسندگی و کارگردانی خواهران واچوفسکی، در مجموع بیش از ۱.۶ میلیون دلار در سراسر دنیا فروش کردند.
عبدالمتین علاوه بر بازی در «آکوامن»، در فیلم ترسناک «ما» (Us) به کارگردانی «جوردن پیل» نیز نقش پدر شخصیت «لوپیتا نیانگو» را ایفا کرده و سابقهی حضور در یکی از اپیزودهای سریال «آینهی سیاه» (Black Mirror) را دارد. او به زودی سریال «واچمن» (Watchmen) را در شبکهی HBO خواهد داشت، در فیلم «محاکمهی ۷ شیکاگویی» (The Trial of the Chicago 7) به کارگردانی «آرون سورکین» نقش «بابی سیل» را بازی میکند و در «کندیمن» (Candyman) نقش اصلی را ایفا میکند.
دیدگاهها
مهمان
برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
soroush007
soroush007
۱۸ مهر ۱۳۹۸ ۱۳:۵۵
از همین الان ندید بهتون میگم با یکی از آشغال ترین بازسازی های سینما طرف خواهید بود. این کامنت اینجا باشه بعدا که فیلم پخش شد دوباره بخونید.
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ