بازگشت دوباره ۳۰نما

بروزرسانی 31 اردیبهشت:

با تلاش شبانه روزی تیم های آپلود بخش بزرگی از آرشیو ما به صورت کامل برگشته و قابل استفاده میباشد.

کاربران در صورت مشاهده عناوین بدون لینک دانلود می توانند از طریق دیدگاه و یا پشتیبانی آنلاین به ما اطلاع دهند تا در اسرع وقت بخش کوچک باقی مانده تکمیل شود.

بروزرسانی 21 اسفند:

بعد از بسته شدن سرور ها در ایران ارشیو ما از دست رفته بود در طی مدت زمان گذشته ، تعداد زیادی از فیلم ها و سریال ها مجددا آپلود شدند و باقی موارد نیز در حال تکمیل هستند. کاربران طلایی میتوانند مواردی که مد نظرشان است را اعلام کنند تا در الویت قرار بگیرد؛ توجه داشته باشید با توجه به حجم بالای درخواست ها و ارشیو قبلی رسیدگی به درخواست ها و تکمیل آرشیو زمانبر خواهد بود.

با تشکر از همه ی شما مدیر سایت ۳۰نما

================================================================================================

با سلام

۳۰نما با تمام افرادی که توی اون مشغول هستند، تمام کاربران هم طلایی و هم معمولی و همه اون هایی که از سایت ما برای آپدیت سایتشون استفاده میکنن (!) و یا بدون این که اکانت تهیه کنند توی پشتیبانی از سرویس ها گله میکنند (بدون این که حتی تست کرده باشند) و ... یک خانواده ی بزرگ هست، خانواده ای که چند سال پیش به وجود اومد تا به عنوان جامع ترین مرجع در دسترس شما کاربران عزیز باشه. توی این مدت مشکلات زیادی مثل فیلتر شدن، از دست رفتن دیتا، بسته شدن موقت سایت، هک شدن سرور های ما و غیره پیش اومد ولی با کمک تمام افراد این خانواده تونستیم  اون ها را حل کنیم و مثل قبل به کارمون ادامه بدیم. این بار مشکل به وجود اومده از همیشه بزرگتر هست، چیزی که هرگز فکر نمیکردیم در بدترین شرایط هم ممکن باشه. محدود شدن دسترسی به تمام سرور های دانلود که روی اون ها بزرگترین آرشیو فیلم و سریال ایران قرار داشت. تعدادی از کاربر ها سوال کرده بودند که چرا اصلا از اول ایران بودید (!)، دلیل اصلی انتقال فایل های ما به ایران سرعت دانلود بهتر کاربران و نیم بها بودن ترافیک بوده و همانند باقی سایت ها این کار برای ما درآمد جدیدی ایجاد نکرده بود.

بعد از این اتفاق بعضی از سایت ها اعلامیه پخش کردند که مقصر به نظر اون ها چه کسانی بودند و بعضی دیگر حتی مجبور شدند که خداحافظی کنند، چندین سایت خبری درخواست کردند که در مورد مشکلات ایجاد شده نظر بدیم ولی هیچ کدوم از این کار ها به هدف ما که خدمت رسانی به کاربر ها بود کمک نمیکرد. بعد از گذشت نزدیک به یک هفته متاسفانه هنوز هیچ جوابی از مراجع مربوطه دریافت نکردیم و پیگیری های ما بی نتیجه بوده، با در نظر گرفتن این مسائل و از همه مهم تر درخواست کاربران عزیز تصمیم گرفتیم که فعالیت خود را از سر بگیریم. از امروز به روز رسانی های جدید مثل قبل روی سایت قرار خواهند گرفت و به مرور زمان آرشیو قبلی دوباره تکمیل خواهد شد (ضمنا به دنبال پس گرفتن دیتا نیز هستیم و در صورتی که مقدور باشد، دیتا را به خارج از کشور منتقل خواهیم کرد). برای این کار نیاز به تهیه سرور های جدید در خارج از کشور داریم که هزینه ی اون ها به مراتب بالاتر از سرور های ایران خواهد بود (مخصوصا ماه اول که هزینه ی اولیه برای تحویل سرور ها باید پرداخت شود).  برای تامین این هزینه نیاز به افزایش تقریبی ۴۰٪ توی قیمت ها داریم ولی از اونجایی که معتقدیم کاربران ما همیشه یاری رسان ما خواهند بود میتوانیم با جذب تعداد بیشتری کاربر بدون افزایش قیمت ادامه بدیم، به همین دلیل از تک تک شما دوستان خواهشمند هستیم که سایت را به تمام دوستان و نزدیکان خود معرفی کنید تا بتوانیم از این برهه ی سخت نیز بگذریم. انشالله به زودی مدل جدیدی از اکانت مخصوص پخش آنلاین را هم با قیمتی بسیار پایین تر برای دوست داران پخش آنلاین ارایه خواهیم کرد.

همچنان از همراهی شما عزیزان سپاس گزاریم

در ضمن مدت زمان از دست رفته به اکانت تمام کاربر ها اضافه شده است. در صورتی که فکر میکنید این مورد اعمال نشده می توانید با پشتیبانی ۲۴ ساعته ی سایت پیگیری کنید.

با تشکر از همه ی شما

مدیر سایت ۳۰نما

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۹ آذر ۱۳۹۹ ۱۴:۰۱

دوستان من 3تا اشتراک خریدم دانلود نمیده چرا؟

نمایش اسپویل
۲۹ آذر ۱۳۹۹ ۱۵:۰۰

توی سایت روی تماس با ما کلیک کنید همکاران بخش پشتیبانی راهنمایی خواهند کرد

نمایش اسپویل
۱۲ مهر ۱۳۹۹ ۱۹:۲۵

من نمی تونم پول واریز کنم و حساب بخرم چرا؟

نمایش اسپویل
۱۲ مهر ۱۳۹۹ ۱۹:۲۸

سلام به پشتیبانی آنلاین پیام بدید

نمایش اسپویل
۸ تیر ۱۳۹۹ ۰۸:۳۹

سلام دیگه فیلم های دوبله رو قرار نمیدین؟؟ اصلا دسته ای به نام دوبله کلا وجود داره یا کلا حذف شده؟

نمایش اسپویل
۸ تیر ۱۳۹۹ ۱۰:۴۳

سلام بله دیگه دوبله قرار نمیگیره

نمایش اسپویل
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۱:۳۰

سلام آیا همه فیلمها زیرنویس دارن که اشتراک بخرم و اینکه اگه فیبتر بشید سرعت با vpn جواب میده برای پخش انلاین؟ پیشنهادی دارید؟

نمایش اسپویل
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۳:۲۴

خیر بیش از 1500 عنوان پخش انلاین دارن از منوی دسته بندی و همینطور جستجوی پیشرفته عناوینی که دارای پخش انلاین هستن رو میتونید پیدا کنید

نمایش اسپویل
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۳:۲۲

همه فیلم ها امکان دیدن به صورت آنلاین رو دارن؟

نمایش اسپویل
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۱:۴۲

سلام خیر تضمینی برای زیرنویس نداریم امکان دانلود با وی پی ان وجود نداره، ادرس جدید ارائه میشه قبل از خرید حتما قوانین سایت و اطلاعیه موجود در صفحه خرید رو کامل مطالعه کنید

نمایش اسپویل
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۳:۴۶

سلام وقت به خیر اول از همه خسته نباشید و واقعا دمتون گرم فضای وبسایت دقیقا منو یاد اوایل دهه 90 که فضای وب به شدت زیبا تر بود انداخت دوم این که من اگر بخوام اشتراک یک ساله بگیرم باید چی کار کنم؟راهی هست برای پرداخت اشتراکی سالانه؟یا حتی 6 ماهه؟

نمایش اسپویل
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۴:۳۰

میتونید اشتراک ۳ ماهه رو چند بار خریداری کنید

نمایش اسپویل
بیشتر