فعالیت اینکدر محبوب MKVCage برای همیشه متوقف می‌شود؟

به دنبال شکایت تهیه‌کنندگان فیلم اکشن «هل‌بوی» (Hellboy)، وبسایت تورنت محبوب MKVCage از دسترس خارج شد. با این حال، هنوز مشخص نیست که این اختلال ارتباطی به مسائل حقوقی دارد یا نه.

در ماه‌های اخیر پرونده‌های قضایی متعددی برای نقض‌کنندگان قوانین کپی‌رایت از جمله Popcorn Time و YTS تشکیل شده و امروز آپلودر/اینکدر/تورنت MKVCage به این فهرست افزوده می‌شود.

گروه MKVCage اینکدهای خود را در وبسایت‌های مختلفی آپلود می‌کند و در طول سالیان اخیر هواداران بسیاری را جذب کرده است. این گروه یک وبسایت اختصاصی به آدرس MKVCage.com را نیز مدیریت می‌کند و تازه‌ترین عناوین را ابتدا در آن منتشر می‌سازد. این وبسایت در چند روز گذشته از دسترس خارج شده است.

این اختلال به فاصله‌ی کوتاهی پس از شکایت تهیه‌کنندگان فیلم «هل‌بوی» روی داد. سازندگان فیلم معتقدند که این گروه توسط فردی به نام «محمد فیضان» اداره می‌شود و مدعی‌اند که فایل‌های تورنت متعددی از فیلم‌های سینمایی از جمله فایل (Hellboy.2019.720p.HC.HDRip.x264-MkvCage.Com.mkv) در وبسایت گروه آپلود می‌شود و در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

سازندگان فیلم نام گرداننده‌ی وبسایت‌ را از شرکت Namecheap به دست آورده‌اند. این فرد دامین‌های mkvcage.cc، mkvcage.ws و mkvcage.me را هم به نام خود ثبت کرده و از پی‌پل برای خرید دست کم یکی از آن‌ها استفاده کرده است.

آخرین آپلود گروه در وبسایت‌های تورنت غیراختصاصی مانند 1337x به دو روز قبل برمی‌گردد.

  به روز رسانی: این انکودر مجدد فعالیت خودش رو شروع کرده.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۵ مهر ۱۳۹۸ ۱۵:۲۳

ظاهرا برگشته.

نمایش اسپویل
۳۱ شهریور ۱۳۹۸ ۰۸:۰۲

باعرض سلام و خسته نباشید بنظرم در نبود Mkvcage رلیز های PaHe رو اضافه کنید بد نباشه مخصوصا برای سریال ها باتشکر

نمایش اسپویل
۲۸ شهریور ۱۳۹۸ ۱۲:۰۳

ای بابا. خیلی انکورد خوبی بود حجم مناسب کیفیت عالی. حیف :(

نمایش اسپویل
۲۴ شهریور ۱۳۹۸ ۱۴:۱۲

به نظرم انکدرهایYIFT,RARBG بهترین جایگزین های MkvCage هستن. ولی خودش یه چیز دیگه بود.

نمایش اسپویل
۲۳ شهریور ۱۳۹۸ ۲۱:۴۸

پروسه انکود فیلم دقیق به چه معناست؟ مثلا سینما فیلم های انگور شده رو از سایت های این چنین میگیره و با کیفیت بهتر و حجم کمتر به نام خود انگور میکند یا کلا منبع اصلی جدا گانه است و سینما فعالیتش به انکودر های دیگه بستگی نداره؟

نمایش اسپویل
۲۴ شهریور ۱۳۹۸ ۰۶:۳۶

همه انکُدرهای کم حجم مثل PSA یا MkvCage و 30nama از روی ریلیزهای انکُدرهای حجم بالا و سورس مثل NTG یا EVO اقدام به تولید ریلیزهای ریپ شده و کم حجم میکنن، پس تعطیلی MkvCage در ریلیزهای سایر انکُدرها تاثیری نخواهد داشت.

نمایش اسپویل
۲۳ شهریور ۱۳۹۸ ۲۲:۲۷

سلام فعالیت 30نما تا حدودی به فعالیت انکودر ها بستگی داره به این ترتیب که وقتی MkvCage فعالیت میکنه منتظر میمونیم تا این انکودر فیلم مورد نظر رو ریلیز کنه اما وقتی فعالیت انکودری تموم میشه اجبارا باید با سایر ریلیز ها (باز هم بهترین در نوع خودش) ادامه بدیم و خیر 30نما تغییری در ریلیز ها به وجود نیاورده و نمیاره، ریلیز های اختصاصی سایت هم که مشخص هستن در حالت کلی با اتمام فعالیت یک انکودر اختلالی در روند فعالیت 30نما به وجود نمیاد و این پیج صرفا جهت اطلاع رسانی به شما عزیزان بوده که بدونین نبود ریلیز MkvCage برای عناوین جدید به چه معناست

نمایش اسپویل
بیشتر