news-background
news-background

تریلر بازسازی لایو اکشن Lady and the Tramp با صداپیشگی «جاستین تارو» و «تسا تامپسون»

نگارش فیلمنامه‌ی بازسازی جدید دیزنی به «اندرو بوجالسکی» نویسنده‌ی فیلم «پشتیبانی از دختران» (Support the Girls) سپرده شده است.

«بانو و ولگرد» (Lady and the Tramp) آخرین اثر بازسازی‌شده‌ی دیزنی به صورت لایو اکشن است که این بار برخلاف «شیر شاه» از گرافیک کامپیوتری در آن استفاده نشده و مستقیماً از طریق شبکه‌ی دیزنی+ پخش می‌شود و نه سالن‌های نمایش.

«بانو و ولگرد» داستان یک سگ پاکوتاه آمریکایی از طبقه‌ی متوسط رو به بالای جامعه به نام «بانو» با صداپیشگی «تسا تامپسون» را بازگو می‌کند که با سگ ولگرد دورگه‌ای به نام «ولگرد» با صداپیشگی «جاستین تارو» ملاقات می‌کند و با یکدیگر عازم ماجراجویی‌های رمانتیک متعددی می‌شوند که البته صحنه‌ی به یاد ماندنی اسپاگتی خوردن این دو را هم در بر می‌گیرد.

«اندرو بوجالسکی» با نویسندگی نسخه‌ی فیلم جدید می‌تواند به اختلاف طبقاتی گریز بزند. او در فیلم تحسین‌شده‌ی «پشتیبانی از دختران» با بازی «رجینا هال» همین مسائل و مشکلات را با چاشنی طنز طرح کرده بنابراین ممکن است در این فیلم کودکانه هم به موفقیت برسد. علاوه بر تامپسون و تارو که استعداد صداپیشگی خود را در نقش شخصیت‌های مختلف ثابت کرده‌اند، «سم الیونت»، «بندیکت وانگ»، و «جنل مونی» در نقش دیگر حیوانات صداپیشگی می‌کنند.

پوستر این فیلم یک روز پیش از رونمایی تریلر در حین برگزاری نمایشگاه D23 دیزنی منتشر شده بود. کارگردانی «بانو و ولگرد» به «چارلی بین» سپرده شده که «فیلم لگو نینجاگو» (The LEGO Ninjago Movie) را در کارنامه دارد.

لایو اکشن «بانو و ولگرد» ۱۲ نوامبر (۲۲ آبانماه ۱۳۹۸) از شبکه‌ی دیزنی+ پخش می‌شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید