news-background
news-background

اولین تیزر فیلم اسرارآمیز Antlers دل تورو منتشر شد

اولین تریلر «انتلرز» (Antlers) جدیدترین فیلم «گی‌یرمو دل تورو» به تازگی منتشر شده که به اندازه داستان فیلم اسرارآمیز است. البته این فیلم هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد.

در این تریلر می‌بینیم که پسر کوچکی داستان ترسناکی درباره بازگشت به خانه و خرس‌های گرسنه‌ای که اعضای داخلی آن‌ها سیاه شده بود برای معلمش تعریف می‌کند. این پسر در این شهر کوچک مه گرفته به تنهایی به سمت خانه تاریکش حرکت می‌کند. پس از وارد شدن به خانه او در تنهایی غذا می‌خورد در حالی که دری می‌لرزد. شخصی با ماسک گاز در حالی که نور قرمزی در دست دارد نیز دیده می‌شود. یک نقاشی ترسناک، استخوان آویزان و یک موجود نامشخص که در تاریکی می‌خیزد نیز در این تریلر دیده می‌شود. معنی این‌ها چیست؟

معلم یک شهر کوچک با بازی «کری راسل» و برادرش رئیس پلیس شهر، با بازی «جسی پلمونس» در می‌یابند که دانش‌آموز کوچکی با بازی «جرمی تی. تامس» از راز خطرناکی محافظت می‌کند که عواقب وحشتناکی دارد.

«اسکات کوپر» کارگردانی «انتلرز» و «گی‌یرمو دل تورو» تهیه‌کنندگی آن را بر عهده دارد. از بازیگران حاضر در فیلم نیز می‌توان به «کری راسل»، «گراهام گرین» و «روری کوچرین» اشاره کرد. این فیلم توسط کمپانی والت دیزنی پیکچرز ساخته می‌شود و انتظار می‌رود که در سال ۲۰۲۰ منتشر شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ۱۸:۴۹

کارگردان متفاوت و خوش فکری هست . احتمال داره سعادت دید یه فیلم قابل تحمل دیگه رو داشته باشیم . البته اگه مثل نایت شایلامان خراب نکنه

نمایش اسپویل