آموزش دانلود گروهی توسط IDM (برای دانلود دسته ای سریال ها)

خیلی از کاربران برای دانلود گروهی لینک های یک فصل از سریال دچار مشکل می شوند؛ و نمیدانند که برای گرفتن کل لینک های یک فصل باید به چه صورت عمل کنند؛ در این آموزش سعی می کنیم به صورت تصویری این کار را به شما عزیزان نشان دهیم.

برای مثال ما تصمیم داریم، تمام لینک های دانلود فصل اول، کیفیت 1080 بلوری ریپ از انکودر 30نما را در IDM  وارد کنیم. برای این کار ابتدا وارد ادرس سریال شده. سپس از قست مشاهده لینک ها وارد بخش کیفیت مورد نظر می شویم :

در مرحله بعد بر روی دکمه تمام لینک های فصل کلیک می کنیم :

 

حال باکسی که لینک ها قابل مشاهده هستند را می بینید.

حال کافی است دکمه های ترکیبی CTRL + A   را همزمان فشار دهید تا تمامی لینک ها انتخاب شوند. (اگر در IDM  گرب (گرفتن) خودکار و استارت لینک را مشخص کرده باشید. خود دانلود منیجر، تمامی لینک ها را گرفته و  شروع به دانلود خواهد کرد. )

اما فرض ما بر این است که، شما ازتنظیمات پیش فرض این نرم افزار استفاده می کنید. در این حالت، پس از انتخاب تمامی لینک ها، آن ها را کپی کرده (توسط کلید ترکیبی CTRL + C)  سپس در دسکتاپ خود یک فایل متنی ایجاد کنید.

فایل را باز و سپس محتوی که کپی کرده اید را در این فایل کپی کرده (کلید ترکیبی CTRL + V)  سپس فایل را ذخیره نمایید.

مرحله آخر دادن لیست دانلود به دانلود منیجر است. برای این منظور دانلود منیجر خود را باز کرده ، از منو Tasks  گزینه Import  و سپس From Text File  را انتخاب نمایید؛

پس از این پنجره ای باز خواهد شد که باید در آن مسیر فایل متنی که پیش تر ذخیره کردیم به آن بدهیم. پس از انتخاب فایل، تمامی لینک های شما به راحتی قابل دانلود خواهند بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید