news-background
news-background

Little Women: اولین تریلر فیلم جدید کارگردان «لیدی برد» منتشر شد

«گرتا گرویگ» کارگردان «لیدی برد» و «سرشا رونان» و «تیموتی شلمی» بازیگران آن فیلم از رمان «می الکات» اقتباس سینمایی تازه‌ای به عمل آورده‌اند.

«گرتا گرویگ» با «لیدی برد» (Lady Bird) یکی از بهترین فیلم‌های تاریخی چند دهه‌ی گذشته را ساخت، بنابراین از این نویسنده و کارگردان انتظار می‌رود اقتباس جدیدش از رمان «زنان کوچک» به قلم «می الکات» در همان سطح باشد. از این داستان تاکنون چندین اقتباس سینمایی صورت گرفته که «زنان کوچک» به کارگردانی «گیلین آرمسترانگ» و بازی «وایونا رایدر»، «کلر دنس» و «کریستن دانست» از جمله‌ی آن‌هاست. اما اکنون بسیاری از علاقه‌مندان به سینما امیدوارند گرویگ جنبه‌های دیگری از شخصیت‌های رمان محبوب الکات را نمایان کند.

در «زنان کوچک» (Little Women) گرویگ «سرشا رونان» ستاره‌ی نامزد اسکار «لیدی برد» و «تیمتی شلمی» دیگر بازیگر آن فیلم مجدداً با یکدیگر همکاری کرده‌اند. «فلورنس پیو»، «اما واتسون»، «لورا درن»، «مریل استریپ»، «جیمز نورتون»، «لوئیس گرل»، «باب اودنکرک»، و «کریس کوپر» دیگر بازیگران این فیلم خواهند بود. داستان «زنان کوچک» تجارب خواهران مارچ در دهه‌ی ۱۸۶۰ میلادی ایالت ماساچوست را روایت می‌کند، اما گرویگ در ساختار رمان الکات تغییراتی به وجود آورده تا امکان بازگویی حوادث بدون رعایت ترتیب وقوع فراهم شود.

«فلورنس پیو» ژانویه گذشته در جشنواره‌ی فیلم ساندنس گفته بود که اقتباس گرویگ هم آشنا و هم به شکل قابل ملاحظه‌ای متفاوت خواهد بود. او می‌گوید: «به نظر من گرتا سعی کرده اثر کلاسیکی که همه‌ی ما دیده‌ایم و شنیده‌ایم و خوانده‌ایم بسازد – اگر هم نخوانده‌اید حتماً داستانش را از زبان مادربزرگ‌تان شنیده‌اید – و در عین حال قصه را امروزی کند...»

گرویگ با «لیدی برد»‌ به پنجمین زنی تبدیل شد که نامزد اسکار بهترین کارگردانی می‌شود. او در بخش بهترین فیلمنامه‌ی اریجینال و بهترین فیلم هم نامزد دریافت اسکار بود. موفقیت آن فیلم در فصل جوایز «زنان کوچک» را به یکی از مدعیان کسب جایزه در اسکار سال آینده معرفی می‌کند.

سونی پیکچرز فیلم «زنان کوچک» را ۲۵ دسامبر در آمریکا اکران می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۳ مرداد ۱۳۹۸ ۱۱:۱۰

عالی :)

نمایش اسپویل