news-background
news-background

نیکلاس کیج در فیلم هیجان انگیز "A Love Story"نقش نمایی خواهد کرد

مدتی پیش گفته هایی از نقش نمایی ساموئل جکسن در فیلم هیجان انگیز-انتقام گیرانه  "A Love Story" در میان بود،اما اکنون ظاهرا ستاره این فیلم به نیکلاس کیج تغییر پیدا کرده است.این فیلم توسط هارولد بکر کارگردانی میشود و این در حالی است که فیلمنامه نویس این فیلم جان منکویسز است.

داستان فیلم برپایه یک رمان سال 2003 نوشته "جویس کارول اوتس" با نام "A Love Story"برنامه ریزی شده است؛داستان درباره مادر تنهای 30 ساله ای به نام تینا میباشد،کسی که مورد تجاوز گروهی قرار گرفته است و پس از ان او را در گوشه ای برای مرگ رها کرده اند.پس از ان دخترش بتی برای دفاع از مادرش به دادگاه شکایت کرده و طلب قصاص میکند،اما در دادگاه انچه قرار است رخ دهد خلاف این موضوع است،متهم در دادگاه خود را به بهانه  "تحریک آمیز" بودن زن خود را تبرعه میکند؛البته در این بین وکیل مدافع اون نیز نقش به سزایی دارد.و اینجاست که پلیسی کهنه کار به نام درمر ظاهر میشود و به عدالت خواهی از طرف دختر از روش خود به دنبال مجازات مجرمین است.

رمان غم انگیز اوتس، تفکری بر اثرات وعواقب پس از خشونت میباشد،داستان را از دیدگاه و جایگاه تینا و بتی بیان میکند و در اینجاست که ازمنظر یک فیلم هیجان انگیز معمولی خارج شده و داستان مردی را اغاز میکند که سعی دارد با روش خاص خود همه چیز را درست کند. چیزی که واضح است این میباشد که نیکلاس کیج نقش درومر را خواهد داشت،اما هنوز خبری از سایر بازیگران این فیلم در دست نیست.

بکر فیلم های سرشناسی چون "Taps" و "Sea Of Love" را در دهه 80 ساخت؛اما اکنون مدتی است که کم کار شده است و فیلم جدیدی از او ندیده ایم.که با توجه به این موضوع میتوان امیدوار بود او بعد از مدت ها قصد بازگشت دارد و قرار است فیلمی به یاد ماندنی از خود برجای بگذارد. (بهترین فیلم‌های روز دنیا با دانلود و لینک مستقیم)

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید