news-background
news-background

پارامونت Paranormal Activity 7 را می‌سازد

قسمت جدیدی برای چندگانه‌ی «فعالیت فراطبیعی» (Paranormal Activity) به تولید می‌رسد. به گزارش «رپ»، «جیم جیاناپولوس» مدیرعامل پارامونت در «سینه‌یورپ» بارسلونا اعلام کرده است که قسمت جدید چندگانه در حال توسعه است. استودیو بار دیگر با «جیسون بلوم» مدیر استودیوی «بلوم‌هاوس» همکاری می‌کند تا فیلم کم‌هزینه‌ی دیگری با فرومول قبلی بسازد و در گیشه موفقیت‌ چند سال اخیر را تکرار کند.

اولین قسمت از «فعالیت فراطبیعی» در سال ۲۰۰۹ به یک پدیده تبدیل شد و بیش از ۱۹۳ میلیون دلار در بازارهای جهانی فروخت درحالی که با بودجه‌ی باورنکردنی ۱۵ هزار دلاری تولید شده بود. آن فیلم همچنان یکی از سودآورترین پروژه‌های تاریخ سینما است. از آن زمان به بعد، مقیاس چندگانه رشد کرده و شش فیلم در دنیای تسخیر روح، کالت‌ها و جادوگری منحصر به فردش عرضه شده است. «فعالیت فراطبیعی: بُعد روح» در سال ۲۰۱۵ آخرین قسمت چندگانه است که توسط «گرگوری پلاتکین» ساخته شده، اما با ۷۸ میلیون دلار کم‌ترین سود را در میان سایر عناوین این مجموعه فیلم کسب کرده است، هرچند که با بودجه‌ی ۱۰ میلیون دلاری ساخته شد. تمامی عناوین چندگانه تاکنون نزدیک به ۹۰۰ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخته‌اند.

اکنون باید دید پارامونت با داستان «فعالیت فراطبیعی» چه می‌کند، به ویژه وقتی که استودیو سال گذشته با «هالووین» تمام دنباله‌های پیشین را نادیده گرفت و داستان «هالووین» سال ۱۹۷۸ را ادامه داد و با کارگردانی «دیوید گوردن گرین» به فروش قابل توجهی در گیشه دست پیدا کرد. اطلاعاتی از داستان قسمت هفتم منتشر نشده اما احتمال تکرار استراتژی «هالووین» بعید به نظر نمی‌رسد.

پارامونت در «سینه‌یوروپ» تصاویری از دنباله‌ی «تاپ گان» (Top Gun: Maverick) را هم به نمایش درآورد. علاوه بر این استودیو اعلام کرد که امتیاز پخش فیلم «قاتلین ماه گل» (Killers of Flower Moon) به کارگردانی «مارتین اسکورسیزی»‌ و بازی «لئوناردو دی‌کاپریو» را خریداری کرده است. این ششمین فیلمی خواهد بود که اسکورسیزی و دی‌کاپریو با همکاری یکدیگر می‌سازند. داستان فیلم از کتابی به همین نام به قلم «دیوید گرن» اقتباس شده و قتل‌های سرخپوستان در دهه‌ی ۱۹۲۰ را روایت می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید