news-background
news-background

سریع و خشن 9 و 10 در سال 2019 و 2021 منتشر خواهند شد

شوکه نشوید!!! بله تیتر صحیح نوشته شده است.ما هم مثل شما از این همه تعجیل در عجب هستیم.هنوز 10 روز از تایید تاریخ  نسخه 8 ام این فرانچایز ان هم نه به صورت رسمی بیشتر نمیگذرد و اکنون  استودیو یونیورسال نه تنها تاریخ نسخه 8 ام را تایید کرده است بلکه تاریخ رلیز دو نسخه بعدی را نیز مشخص کرده است.و البته باید گفت تاریخ انتشار دو نسخه بعدی تنها به سال ختم نمیشود بلکه این استودیو به صورت دقیق تاریخ انتشار نسخه 9ام از سری سریع و خشن را 19 اوریل سال 2019 و تاریخ انتشار نسخه 10ام این عنوان را 2 اوریل سال 2021 اعلام کرده است. در ادامه ون دیزل برای اعلام شادی جشنی کوچک در اینستاگرام خود به پا کرده است و پوستر زیر را در عنوان عکس قرار داده است.

fast-furious-9-10-release-dates

باید گفت نسخه های 9 و 10 ام این فرانچایز که هنوز عنوان رسمی برای خود کسب نکرده اند به عنوان اولین رکورد دار این مورد میتوان از انها نام برد.و در باره نسخه 10 ام میتوان گفت که این فیلم اولین فیلمی است که برای سال 2021 تاریخ اکران دقیق گرفته است؛پیش از این درباره جنگ ستارگان و چند فیلم دیگر درباره تاریخ انتشار گفت و گوهایی بود،اما هیچ کدام تاریخ دقیق انتشار کسب نکرده اند. نسخه های 9 و 10ام در زمانی تایید شدند که ما حتی داستان و توضیحی درباره نسخه 8ام این عنوان در دست نداریم و هیچ پیش بینی یا اینده نگری درباره این دو نسخه و یا حتی این که فرانچایز بعد از نسخه 10ام نیز ادامه خواهد داشت نداریم.سریع و خشن 8 به دنبال موفقیت ستودنی 1.5 بیلیونی نسخه 7 ام این فرانچایز منتشر خواهد شد و احتمالا برپایه داستان های گذشته میباشد.یکی از مواردی که برای عنوان جدید تایید شده است بازگشت دایان جانسون به لیست بازیگران میباشد. هنوز هم توضیح بیشتری راجب فیلم در دست نیست و باید تا 14 اوریل سال اینده منتظر باشیم. (برزوترین فیلم‌های سینمای جهان، دانلود فیلم با لینک مستقیم)  

۳۰نما کامل‌ترین آرشیو دانلود فیلم اکشن و استند آپ کمدی با زیرنویس فارسی

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۳ آبان ۱۳۹۸ ۲۳:۴۵

به شخصه طرفدار پروپاقرص این سری فیلم نیستم. شاید بهتر بود به احترام پاول واکر، پرونده مجموعه رو با همون پایان خوش قسمت هفتم میبستن و اینقدر کارو به گند نمیکشدن.

نمایش اسپویل