news-background
news-background

ویدیو: حضور غافلگیرکننده «کیانو ریوز» در E3 برای معرفی بازی ویدیویی Cyberpunk 2077

«کیانو ریوز» در سال‌های اخیر در فیلم‌های متعددی از جمله «سایبریا» (Siberia)، «تقدیر ازدواج» (Destination Wedding)، «رپلیکا» (Replicas) و «جان ویک: بخش ۳ – پارابلوم» و «همیشه بخت من باش» (Always Be My Maybe) نقش آفرینی کرده و به زودی هنر صداپیشگی او در قسمت چهارم «داستان اسباب بازی» (Toy Story) به ظهور می‌رسد. علاوه بر این تولید دنباله‌ی یکی از اولین نقش‌های سینمایی او در «بیل و تد» (Bill & Ted Face the Music) تأیید شده است. اما نسخه‌ی شبیه‌سازی‌شده‌ی ریوز هم در پروژه‌ی دیگری حاضر خواهد بود.

یکشنبه شب اعلام شد که ستاره‌ی «ماتریکس» در بازی جدید «سایبرپانک ۲۰۷۷» (Cyberpunk 2077) استودیوی «سی‌دی پروجکت رد»‌ نقش شخصیتی به نام «جانی سیلورهند» را بازی می‌کند. علاوه بر صداپیشگی و استفاده از ظاهر فیزیکی، ریوز برای این شخصیت با استفاده از فناوری «موشن کپچر» حرکات خود را ضبط کرده است.

مایکروسافت تریلر این بازی را شب گذشته در E3 لس آنجلس رونمایی کرد و حضور ریوز روی صحنه حضار را به وجد آورد. این بازی در تاریخ ۱۶ آپریل ۲۰۲۰ برای رایانه‌های شخصی، کنسول پلی استیشن ۴ و اکس باکس وان عرضه می‌شود. «سایبرپانک ۲۰۷۷» یک بازی روایت-محور در گونه‌ی نقش‌آفرینی (RPG) است که داستانش در آینده و در شهری به نام «نایت سیتی» روی می‌دهد.

استودیو پس از پایان کنفرانس جزئیات بیشتری در مورد نقش ریوز ارائه و تأیید کرد که او نقشی کلیدی در داستان بازی ایفا می‌کند. «جانی سیلورلند» یکی از مهم‌ترین شخصیت‌های بازی «سایبرپانک ۲۰۲۰» است و «سایبرپانک ۲۰۷۷» براساس آن ساخته می‌شود. نکته‌ی جالب اینکه در بازی «سایبرپانک ۲۰۲۰» حدود ۳۰ سال از مرگ سیلورهند می‌گذرد، بنابراین سی‌دی پروجکت برای بازگرداندن شخصیت به زندگی باید روش‌هایی خلاقانه اتخاذ کرده باشد. به عبارت دیگر، «سایبرپانک ۲۰۷۷» یا این شخصیت را دوباره احیا می‌کند و یا فرض را بر زنده بودن شخصیت می‌گذارد.

ریوز شب گذشته قدم گذاشتن در خیابان‌های آینده و دنیای بازی را «نفس‌گیر» توصیف کرد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۰ خرداد ۱۳۹۸ ۲۲:۵۰

چجوری این بشر میتونه انقدر خفن و دوست داشتنی باشه؟؟؟؟

نمایش اسپویل