news-background
news-background

«اندرو گارفیلد» و «جسیکا چستین» در فیلم Eyes of Tammy Faye فاکس بازی می‌کنند

«جسیکا چستین» و «اندرو گارفیلد» در فیلم بیوگرافیکال «چشمان تمی فی» (The Eyes of Tammy Faye) به کارگردانی «مایکل شوالتر» بازی می‌کنند. این فیلم که براساس مستند «چشمان تمی فی» به کارگردانی «فنتون بیلی» و «رندی بارباتو» ساخته می‌شود، ظهور، سقوط و نجات مبلغین مذهبی تلویزیونی جیم و تمی فی با بازی گارفیلد و چستین را روایت می‌کند. در دهه‌های ۱۹۷۰ و ۸۰ میلادی، «تمی فی» و جیم به آرامی یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های تلویزیونی دینی را برپا کردند. «تمی فی» با مژگان و خوانندگی منحصر به فردش و   تمایل مثال‌زدنی‌اش برای هدایت مردم شناخته می‌شد. اما دیری نگذشت که رسوایی‌های اخلاقی و کلاه‌برداری‌های مالی زندگی‌اش را از هم پاشید و امپراطوری او را سرنگون کرد.

چستین در کنار «کلی کارمایکل»، «جوردانا مالیک» و «ریچل شین» تهیه‌کنندگی پروژه را برعهده دارد. او امسال فیلم «ققنوس تاریکی» (Dark Phoenix) را در چندگانه‌ی «اکس-من» و «آن: بخش ۲» (It: Chapter 2) را روی پرده دارد که به تازگی اولین تریلرش منتشر شده است. او در فیلم «ایو» (Eve) در مورد «تیت تیلور» هم نقش‌آفرینی می‌کند.

گارفیلد اخیراً در تئاتر برادوی «فرشتگان آمریکا» بازی کرده که برای او جایزه‌ی تونی را به ارمغان آورده است. او در فیلم «اینسترومنتال» (Instrumental) نیز نقش «جیمز مارش» پیانیست بازی می‌کند. این پروژه در جشنواره‌ی اکن امسال به فروش گذاشته می‌شود.

شولتر بیشتر به خاطر کارگردانی «بیمار بزرگ» (The Big Sick) با بازی «زوئی کازان» و «کمیل نانجیانی» و سریال (Wet Hot American Summer) نت‌فلیکس شناخته می‌شود و کمدی بدون عنوان دیگری را با همکاری چستین و «اکتاویا اسپنسر» برای یونیورسال خواهد ساخت. او به تازگی فیلم کمدی رمانتیک «مرغ عشق» (The Lovebirds) را با بازی «کمیل نانجیانی» و «ایسا ری» برای پارامونت کارگردانی کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید