news-background
news-background

HBO لیوان قهوه را از Game of Thrones حذف کرد، اما شمال فراموش نمی‌کند

لیوان قهوه‌ای که در تالارهای وینترفل در سریال «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) جا مانده بود، دیگر وجود ندارد چرا که شبکه‌ی HBO به صورت دیجیتالی آن را حذف کرده است. این لیوان قهوه در اپیزود «آخرین استارک‌ها» در مقابل دنریس قرار داشت در حالی که با نگرانی به گفتگوی «تورمند» و‌ «جان اسنو» نگاه می‌کرد. این اشتباه سازندگان در شبکه‌های اجتماعی جنجالی شد و حتی شبکه را به واکنش وادار کرد.

یکی از منابع نزدیک به سریال در مصاحبه با «وال استریت ژورنال» تأیید کرده است که این لیوان قهوه برخلاف تصور بسیاری استارباکس نبود و تدارکات سریال آن را تهیه‌کرده‌اند. «برنی کالفیلد» یکی از تهیه‌کنندگان «بازی تاج‌وتخت» در یک مصاحبه‌ی رادیویی با All of It در این باره می‌گوید: «اگر این بدترین اشتباهی است که پیدا کرده‌اند، پس در وضعیت خوبی به سر می‌بریم. باورنکردنی است! بچه‌های تدارکات و طراحان صحنه همیشه هشیارند. راستش باورش برای من آسان نیست. زیرا این روزها می‌توانند چیزهایی را به تصاویر اضافه کنند که در واقعیت وجود نداشته. اما شاید این اشتباه حقیقتاً رخ داده باشد، نمی‌دانم. بهر حال معذرت خواهی می‌کنیم! استارباکس برای اولین بار در وستروس به فروش رفته، و این حقیقتی مسلم است.»

«ترور نوآح» مجری «شوی روزانه» (The Daily Show) در اپیزود اخیر برنامه‌ی تلویزیونی خود دقایقی را به این مسئله اختصاص داد و گفت: «هفته‌ی قبل مردم از این گلایه می‌کردند که تصاویر بیش از حد تاریک است و چیزی قابل مشاهده نیست. این هفته می‌گویند [اشیاء] بیش از حد قابل رؤیت‌اند.»

افرادی که از این به بعد سریال را از طریق سرویس‌های HBO Go و HBO Now مشاهده کنند، خواهند دید که لیوان قهوه دیگر روی میز قرار ندارد، اما شبکه به صورت رسمی حذف آن را اعلام نکرده است.

اپیزود پنجم از فصل هشتم «بازی تاج‌وتخت» دوشنبه آینده منتشر می‌شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۶:۴۱

دیگه تو نسخه ی بلوری نمیبینیم البته با این وضعی که داره پیش میره نمیدونم از شوقی برای دیدن بلوری میمونه یا نه

نمایش اسپویل
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۵:۲۷

north remembers

نمایش اسپویل