news-background
news-background

اولین تریلر فیلم Sonic the Hedgehog با بازی «جیم کری» منتشر شد

اولین تریلر فیلم «سونیک خارپشت» (Sonic the Hedgehog) سه شنبه بعد از ظهر منتشر شد. برخلاف تصاویری که در هفته‌های گذشته از این فیلم درز کرده بود، تریلر جدید تمام خصوصیات شخصیت سونیک را به نمایش می‌گذارد و با وجود آنکه ظاهر او میان هواداران دو دستگی می‌اندازد، اما تصویر متحرک او از ثابتش بهتر به نظر می‌رسد.

در این تریلر علاوه بر نمایش سونیک، اولین تصاویر از شخصیت «دکتر رباتنیک» با بازی «جیم کری» را نیز رونمایی می‌کند. سال گذشته اعلام شده بود که این پروژه به همکاری پارامونت انیمیشن، اریجینال فیلم، سگا، مارزا انیمیشن پلنت، و بلور استودیو، به تولید می‌رسد. کارگردانی فیلم به «جف فاولر» سپرده شده که اولین فیلم بلندش را می‌سازد. «جاش میلر»، «پاتریک کیسی» و «اورن اوزیل» نیز فیلمنامه را از داستان «ون روبیشو» اقتباس می‌کنند.

علاوه بر کری، در فیلم «بن شوارتز» در نقش «سونیک خارپشت» صداپیشگی می‌کند و «جیمز مارزدن» در نقش «تام واچوفسکی». تام کلانتری است که برای نجات دنیا از شر نقشه‌های شوم دکتر رباتنیک، با سونیک همکاری می‌کند. «نیل مک‌دونا» و «آدام پالی» از جمله دیگر بازیگران این فیلم‌اند. اطلاعات اندکی از داستان فیلم منتشر شده و تنها می‌دانیم که «تام واچوفسکی» کلانتر به سان فرانسیسکو سفر می‌کند تا در مبارزه با رباتنیک با خارپشت آبی همکاری کند.

«سونیک خارپشت» با بودجه‌ی ۹۰ میلیون دلاری به تولید رسیده و طبق برنامه باید در تاریخ ۸ نوامبر امسال (۱۸ آبان ماه) در آمریکا به نمایش درآید.

 

مشاهده‌ی تریلر اول سونیک خارپشت (۱۰۱ مگابایت)

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۳:۴۱

می تونه باحال باشه ازش انتظار دارم

نمایش اسپویل
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۱:۲۷

سونیک هم کشتن ??

نمایش اسپویل
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۹:۲۵

سِگااااااااااااا

نمایش اسپویل