news-background
news-background

رکوردشکنی Avengers: Endgame در اول شب اکران در آمریکای شمالی

فیلم «انتقام‌جویان: آخر بازی» (Avengers: Endgame) دیزنی و مارول در شب افتتاحیه‌ی خود در آمریکای شمالی ۶۰ میلیون دلار فروخت. این فیلم با فروشی که به  پیش‌نمایش‌های پنجشنبه شب اختصاص داشت، و با عبور از رکورد ۵۷ میلیون دلاری «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد» (Star Wars: The Force Awakens) پرفروش‌ترین فیلم تاریخ آمریکا در شب اول اکران لقب گرفت. حدود ۴.۸ میلیون دلار از این درآمد به ۴۱۲ سالن آیمکس اختصاص داشت و فیلم را در رده‌ی سومین فیلم پرفروش تاریخ آمریکا در این سالن‌ها جای می‌دهد.

هیجان هواداران برای تماشای چهارمین و آخرین قسمت «انتقام‌جویان» بسیار بالاست. «آخر بازی» این هفته در بیش از ۴۶۰۰ سالن سینما در آمریکای شمالی روی پرده می‌رود و گسترده‌ترین اکران داخلی تاریخ در آمریکا را به نام خود ثبت می‌کند. رکورد پرفروش‌ترین افتتاحیه‌ی داخلی در حال حاضر به فیلم «انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت» با ۲۵۷.۷ میلیون دلار اختصاص دارد.

این فیلم در دو روز اول اکرانش در ۴۶ بازار خارجی در سراسر دنیا ۳۰۵ میلیون دلار بلیت فروشی کرده و کشور چین با ۱۵۴ میلیون دلار پیشتاز است. «آخر بازی» با فروش ۱۰۷ میلیون دلاری در اولین روز اکرانش در چین تاریخ ساز شد. بریتانیا با ۱۵.۳ میلیون دلار، کره‌ی جنوبی با ۱۴.۲ میلیون دلار و استرالیا با ۳.۹ میلیون دلار در حال حاضر پرفروش‌ترین بازارهای خارجی پس از کشور چین به شمار می‌آیند.

«انتقام‌جویان: آخر بازی» این هفته در تمامی بازارهای خارجی به جز روسیه اکران می‌شود. دیزنی گزارش می‌دهد که این فیلم در همه‌ی مناطق دنیا رکورد «انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت» را شکسته است. «آخر بازی» با استقبال گسترده‌ی منتقدین هم همراه شده و در حال حاضر از «راتن تومیتوز» امتیاز ۹۶ درصد دریافت کرده است. به این ترتیب «آخر بازی» پس از «پلنگ سیاه» با امتیاز ۹۷ درصد دومین فیلم برتر مارول شناخته شد.

کارگردانی «آخر بازی» را جو و آنتونی روسو برعهده داشتند و فیلمنامه با همکاری «کریستفر مارکوس» و «استیون مک‌فیلی» به نگارش درآمد. برادران روسو شب گذشته اعلام کردند که مدتی از استودیوی مارول فاصله خواهند گرفت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۰۱:۱۲

«انتقام‌جویان: آخر بازی» این هفته در تمامی بازارهای خارجی به جز روسیه و «ایـران» اکران می‌شود.

نمایش اسپویل
۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۲۳:۴۳

ایشالا رکورد دانلود غیرقانونی توی ایران رو هم می شکنه :))

نمایش اسپویل
۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۶:۴۳

خوشم اومد از نظرت.......مطمئن باش شکسته میشه ررکورد دانلودش.......

نمایش اسپویل