زمان مطالعه: ۲ دقیقه
تریلر قسمت نهم «جنگ ستارگان»: پایان داستان «لوک اسکایواکر»
«دیزی ریدلی»، «آدام درایور»، «جان بویهگا»، و «اسکار آیزک» به «جنگ ستارگان» بازگشتهاند تا داستان سهگانهی فعلی را به اتمام برسانند.
«ری»، «پو»، «فین» و «کایلو رن» در اولین تریلر «جنگ ستارگان: ظهور اسکایواکر» (Star Wars: The Rise of Skywalker) به پایان نزدیک میشوند. پس از ماهها گمانهزنی در مورد قسمت نهم «جنگ ستارگان» به کارگردانی «جی. جی. ایبرامز»، «کیتلین کندی» مدیر استودیوی لوکاسفیلم سرانجام اولین تریلر فیلم را در شیکاگو معرفی کرد. آخرین قسمت «جنگ ستارگان» با همکاری ایبرامز کارگردان «نیرو برمیخیزد» پایانی برای سهگانهی فعلی است. «ظهور اسکایواکر» همانگونه که پیشتر اعلام شده بود، داستان شخصیت «لوک اسکایواکر» را به اتمام میرساند.
«دیزی ریدی»، «جان بویهگا»، «اسکار آیزک» و «آدام درایور» همگی برای ایفای مجدد نقشهایی که از «نیرو برمیخیزد» بر عهده گرفته بودند بازمیگردند. شخصیتهای جدید فیلم نیز شامل «کری راسل» و «ریچارد ای. گرنت» بازیگر نامزد اسکار «هرگز مرا خواهی بخشید» میشوند. از سوی دیگر بازیگران قدیمی چندگانه از جمله «مارک همیل» و «کری فیشر» دوباره نقشهای «لوک اسکایواکر» و «لیا ارگانا» را بازی کردهاند. ایبرامز از تصاویر منتشر نشدهی فیلم «نیرو برمیخیزد» برای وارد کردن شخصیت لیا به قسمت پایانی سهگانه استفاده کرده است.
ایبرامز ۱۵ فوریه گذشته آغاز فیلمبرداری «ظهور اسکایواکر» را اعلام کرده بود. او اوایل ماه آپریل در مصاحبهای گفته بود که در حال حاضر مراحل پس از تولید فیلم را سپری میکند: «
دیزنی «جنگ ستارگان: ظهور اسکایواکر» را ۲۰ دسامبر در آمریکا اکران میکند.
دیدگاهها
مهمان
برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
Nimazz
Nimazz
۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۲۰:۳۳
جی. جی. آبرامز خیلی سعی کرده عظمت و نوستالژی سه گانه اصلی جورج لوکاس رو حفظ و احیا بکنه ولی شخصیت ها خیلی ضعیف هستن . چه شخصیت های منفی داستان و چه شخصیت های مثبت داستان . هیچ کدوم محور اصلی دراماتیک فیلم نیستن و هیچ کدوم آدم رو درگیر خودشون نمی کنن . همه اش تجارت و پول
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
apcom
apcom
۲۴ فروردین ۱۳۹۸ ۲۰:۰۷
خیلی این آدام درایور رو دوست دارم کارش *به دید من* خیلی خوبه،کلا قسمت قبلی رو هم اگه خوشم اومد به خاطر همون بود...
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
Nimazz
Nimazz
۲۴ فروردین ۱۳۹۸ ۱۴:۱۸
آخرین قسمتی که پخش شد " جنگ ستارگان : آخرین جدای " واقعا ناامید کننده بود . اولا داستان هیچ جذابیتی نداشت در ثانی شخصیت محوری دوست داشتنی خاصی نداشت حتی شخصیت منفی وارث دارت ویدر هم مسخره بود . فقط نوستالژی جنگ ستارگان برای نسلی که باهاش بزرگ شدن جالب بود . شاید اگر شخصیت هان سولو در قسمت " نیرو بیدار میشود " از داستان خارج نمیشد کمتر به داستان ضربه میخورد چون هان سولو در سه گانه اصلی حتی از مارک همیل هم به نظرم شخصیت اش جالبتر و باحال تر بود .
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ