زمان مطالعه: ۲ دقیقه
«جیم کری»: علاقهای به حضور در فصل جوایز ندارم
«جیم کری» در عین ناباوری تاکنون نامزد اسکار نشده است.
سال گذشته انتظار میرفت «جیم کری» به خاطر بازی در سریال کمدی (Kidding) شبکهی شوتایم اولین نامزدی امی خود را دریافت کند، اما نباید انتظار داشته باشیم که او از امور دیگرش دست بکشد و در تشریفات فصل جوایز حضور یابد. کری که علیرغم بازیهای درام و کمدی بینظیرش در چند دههی گذشته، به ندرت در مراسم اهدای جوایز نامزد شده، اخیراً در مصاحبه با «ونتی فر» در مورد آزردگیاش از فصل اسکار سخن گفته و فاش کرده که رقابت در این ایام بازیای است که علاقهای به شرکت در آن ندارد.
وقتی گفتگوی کری با مجله به نامزدی اسکاری کشیده میشود که هیچگاه به او ندادهاند، میگوید: «در فصل وقتهای زیادی اتلاف میشود. وضعیت اسفناکی است... اگر میهمانی شامی را از دست بدهی احتمال برنده شدنت هم کاهش مییابد. من هیچوقت در انجام این بازی مهارت نداشتهام. تنها زمانی از بابت مراسم اهدای جوایز و نامزد نشدن احساس آزردگی خاطر میکنم که مردم به من بگویند باید چنین احساسی داشته باشم. میگویم: «راست میگویی؟ باید ناراحت شده باشم؟ به من خوش گذشته و با چندین نفر ملاقات کردهام... همین کافی نیست؟»
کری تاکنون نامزد دریافت اسکار نشده اما این بدان معنا نیست که او در این رقابت فصل جوایز حاضر نبوده است. او به خاطر بازی در فیلم «مردی روی ماه» (Man on the Moon) در نقش «اندی کافمن» کمدین آمریکایی برندهی گلدن گلوب و نامزد جوایز «صنف بازیگران آمریکا» شد و در آن سال بسیاری نامزد نشدن او در اسکار را یک غافلگیری بزرگ دانستند. بازی او در فیلم «نمایش ترومن» (The Truman Show) و «درخشش ابدی یک ذهن پاک» (Eternal Sunshine of the Spotless Mind) کری را نامزد گلدن گلوب کرد و حتی با «درخشش ابدی» تا کسب نامزدی بفتا هم پیش رفت.
شبکهی شوتام سریال (Kidding) کری را برای فصل دوم تمدید کرده و قرار است او را برای سال بعد بازگرداند. او امسال در فیلم «سونیک خارپشت» (Sonic the Hedgehog) که ۸ نوامبر (۱۸ آبانماه) اکران میشود، صداپیشگی میکند.
دیدگاهها
مهمان
برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
Nimasarhadi
Nimasarhadi
۶ فروردین ۱۳۹۸ ۲۱:۴۱
قیامت نزدیکه... بهترین بازیگر دنیا هنوز اسکار نگرفته!!!!!!
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ