نوروز ۱۳۹۸ مبارک

فرا رسیدن سال نو همیشه نوید بخش افکار نو، کردار نو و تصمیم های نو برای آینده است، آینده ای که همه امید داریم بهتر از گذشته باشد. در سال نو، ۳۶۵ روز سلامتی، شادی، پیروزی، مهر و دوستی و عشق را برای شما آرزومندیم.

  سخنی کوتاه با همراهان ۳۰نما :   سلامی به نزدیک اسفند به فروردین و نه دوری فروردین از اسفند. تیم ۳۰نما امیدوار است همه عزیزان سال ۱۳۹۸ را با انرژی و نشاط اغاز کنند و امیدواریم برخلاف آنچه که تصور همه هست بتوانیم در کنار هم سالی پربار و پربرکت را در پیش رو داشته باشیم.   سال ۱۳۹۷ با تمام پستی و بلندی هایش درحال رخت بر بستن است و بزودی وارد سال جدید می شویم که در آن ارزوها و امیدهای جدیدی زنده می شوند. سال ۹۷ یکی از سخت ترین سال ها چه برای شما عزیزان و چه برای ما ۳۰نمایی ها بود. به شخصه به عنوان یک عضو کوچک از ۳۰نما ابتدا از کاربرانی که از روز اول تا به حال همراه ما بودند و در مرحله دوم باید از تیم صبور و زحمت کش ۳۰نما که در سال ۹۷ با تمام سختی ها کنار امدند و با قدرت سعی کردند به کار خود ادامه دهند  تشکر می نمایم. همچنین می‌توانید برای دانلود فیلم با لینک مستقیم بر روی آن کلیک کنید.   همانطور که همه اطلاع دارید تغییرات قیمت ارز و افزایش قیمت ها به شدت برهمه جوانب کسب و کارها و زندگی ها تاثیر گذاشت و فعالیت و کار ما نیز این موضوع مستثنا نبود. علی رغم میل باطنی مجبور به افزایش قیمت ها شدیم و بار دیگر در اینجا از همه عزیزان بابت این موضوع عذرخواهیم؛ اما واقعا چاره دیگری نبود.   در سال ۱۳۹۷ تیم ما تمام تلاش خود را کرد تا کاستی ها و مشکلاتی که طی چند سال اخیر رسیدگی نشده بودند، درکم تر از چند ماه رسیدگی شوند. تقریبا می توانیم بگوییم اکثر بخش های سایت  دستخوش تغییرات شدند؛ برخی ملموس برای کاربر و برخی در پشت صحنه که این انرژی و توان بسیار زیادی را نیازمند بود. خوشبختانه تقریبا توانسته ایم اکثر مشکلات و کاستی ها را رفع و در اینده به گسترش امکانات و کیفیت خواهیم پرداخت. تیم ۳۰نما امیدوار است در سال ۱۳۹۸ در کنار شما و با حمایت شما عزیزان بتواند بیش از پیش ، بهتر و قوی تر و حرفه ای تر شود.   طبق روال هر ساله در ایام نوروز، برای شما عزیزان برنامه های ویژه ای خواهیم داشت. سوالی که قبل از همه برای همه عزیزان مطرح است، تخفیف برای سال نو است : باید خدمت همه عزیزان عرض کنم بله طبق معمول و رسم نوروزی ما ایرانیان ، ما نیز با ارائه تخفیف برای حساب های کاربری خود اولین عیدی خود را خدمت شما عزیزان عرضه می نماییم.  

برای استفاده از این تخفیف از کد Norooz98 استفاده کنید

  نکته : دقت کنید که با توجه به محدودیت هایی که برای ما بوجود آمده تخفیف ما امسال تنها در ۳ روز و به صورت محدود می باشد. عیدی دوم ما به همه ۳۰نما دوستان : دوبله جدید فیلم آکوامن است که تا ساعاتی دیگر در ۳۰نما عرضه خواهد شد. عیدی بعدی مربوط به اپلیکیشن اندرویدی ماست. که اگرچه مطلع هستیم ؛ بروز رسانی ان به درازا کشید، اما مطمئن باشید ارزشش را داشت. ان شالله طی چند روز اول عید نسخه جدید اپ ارائه شده و طی چند بروز رسانی کوچک تا پایان نوروز اپلیکیشن  تکمیل خواهد شد. در ذیل میتوانید نمایی از اپ جدید که بزودی در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت را شاهد باشید.  

 

راستی یادتون نره برای گرفتن جایزه و شرکت در مسابقات ما باید اینستای ما رو فالو داشته باشید. تو ایام عید کی جایزه داریم براتون.

 

اینستاگرام 30نما

  و باز هم منتظر هدایای نوروزی ۳۰نما  باشید. سال ۱۳۹۸ ، قرار است سالی پر از جایزه و پر از قرعه کشی باشه.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۳ فروردین ۱۳۹۹ ۲۱:۵۴

هعییی یک سال گذشت.

نمایش اسپویل
۱۹ مرداد ۱۳۹۸ ۱۳:۳۲

سلام اپلیکیشن اندرویدیتون کو؟

نمایش اسپویل
۱۹ مرداد ۱۳۹۸ ۱۴:۳۸

سلام در حال آپدیت هست

نمایش اسپویل
۱۵ فروردین ۱۳۹۸ ۱۶:۰۵

اپ برای ios هم درست کنید حتما میتونید hi مخصوص آی‌پد هم داشته باشید خیلی خوب میشه

نمایش اسپویل
۱۵ فروردین ۱۳۹۸ ۱۹:۲۶

منظورم UI مخصوص ایپد

نمایش اسپویل
۱۱ فروردین ۱۳۹۸ ۱۲:۰۷

سلام و تبریک سال نو. واقعا" سایت داره روز به روز تکمیل تر میشه و امیدوارم تو سال جدید هم عالی کار کنید... فقط دو تا درخواست دارم که حتمن خواسته ی خیلی از کاربرای حرفه ایی هست و جای خالیش توی سایت به عنوان حرفه ایی ترین رسانه ی فیلم و سریال، خیلی خالیه: 1) انکودهای x265 10bit خیلی عالی و معتبری برای اکثر سریال های معروف رلیز شده و با توجه به تفاوت کیفیت فاحش با نسخه های موجود تو سایت، پیشنهاد میشه به مرور لااقل برای سریال های محبوب قرار بدین... انکود هایی مثل afm72 , silence Vyndros و غیره... 2) رلیزهای فوق معتبر فیلم ها که واقعن عالی هستند رو قرار بدین، منم تا خودم استفاده نکردم باورم نمیشد که اینقدر عالی انکود شدند... درسته حجمشون بالاست ولی لااقل برای فیلم های معروف و جدید میتونین بزارین ، انکودر هایی مثل : CtrlHD – DON – EA – EbP – Geek – HDMaNiAcS – HDVN – LoRD – NTb – SA89 – SbR – TayTO – VietHD – ZQ – NCmt – D-Z0N3 اگه این دو تا کار رو هم بکنین واقعن بی همتا میشین... با تشکر.

نمایش اسپویل
۴ فروردین ۱۳۹۸ ۱۱:۳۸

با سلام و خسته نباشید نمیشه کاری کنید بشه به سریال ها قسمت به قسمت رای داد و هم بشه کلی هم به سریال رای داد مثل imd

نمایش اسپویل
۴ فروردین ۱۳۹۸ ۱۵:۱۸

سلام پیشنهادتون بررسی میشه

نمایش اسپویل
بیشتر