news-background
news-background

پوستر و تریلر جدید Avengers: Endgame منتشر شد؛ اولین حضور «کاپیتان مارول» در کنار «انتقام‌جویان»

استودیوی مارول تریلر جدیدی برای «انتقام‌جویان: آخر بازی» (Avengers: Endgame) با صف‌آرایی قدرتمندترین قهرمانان زمین در مقابل «تانوس تایتان دیوان» منتشر کرد. پس از وقایع غیرمنتظره‌ی «انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت» در سال گذشته، هواداران مدت‌هاست برای دیدن ادامه‌ی ماجرا لحظه‌شماری می‌کنند، اما استودیو از زمان اکران فیلم به ندرت اطلاعاتی در اختیار مخاطبین قرار داده است.

«آنتونی روسو» در مصاحبه با «بیزینس اینسایدر» در مورد اتفاقات آن فیلم می‌گوید: «وقتی که جو و من برای کارگردانی «کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان» برگزیده شدیم، با پروژه‌ای سر و کار پیدا کردیم که چندین برابر عظیم‌تر از فیم‌های قبلی ما بود. اما روش کار ما این است که ابتدا خودمان را به عنوان فیلمساز راضی کنیم. اگر فیلمی بسازیم که به نظر خودمان هیجان‌انگیز باشد، کارمان را به بهترین نحو انجام داده‌ایم. نمی‌توانیم پیش‌بینی کنیم که مردم هم فیلم را می‌پسندند یا نه، فقط احساس خودمان را تشخیص می‌دهیم. تاکنون فیلم‌هایمان را برای مارول با این رویکرد ساخته‌ایم و این مسئله در مورد فیلم بعدی هم صدق می‌کند. بهترین کاری که جو و من می‌توانیم انجام دهیم این است که تمرکز خود را بر روی داستان قرار دهیم و آن را به بهترین شکل ممکن روایت کنیم.»

«آخر بازی» شخصیت «کاپیتان مارول» را نیز به شکل گسترده‌تری نسبت به فیلم اختصاصی‌اش که به تازگی روی پرده رفته در «دنیای سینمایی مارول» وارد می‌کند. داستان «کاپیتان مارول» در دهه‌ی ۱۹۹۰ روی می‌داد. این کاراکتر در تریلرهای قبلی فیلم ظاهر نشده بود، اما به نظر می‌رسد که تماس «نیک فیوری» را سرانجام دریافت کرده باشد و از آنجا که یکی از قدرتمندترین قهرمانان عالم است زمینیان باید امیدوار باشند که «تانوس» را شکست دهد.

«انتقام‌جویان: آخر بازی» در تاریخ ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ (۲۶ آپریل) در آمریکا و سایر نقاط جهان اکران می‌شود.

   

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۴ اسفند ۱۳۹۷ ۱۴:۲۸

من از مارول متنفرم...فیلمای تخیلی که واقعا دنیاهای مختلفی داره به صورت کاملا مسخره تو اونجرز جمع کرده به هم جوش داده، ریخته بازار پول در بیاره... رسما شتر،گاو،پلنگ درست کرده...

نمایش اسپویل
۲۴ اسفند ۱۳۹۷ ۱۶:۳۳

یکم کامیک بخون بعد بگو متنفری اقتباس کرده از روی کامیک نمیتونه شخصیت ها رو حذف کنه که

نمایش اسپویل
۲۴ اسفند ۱۳۹۷ ۱۰:۲۹

دوستان کسی میدونه کسی که پشت بیوه سیاه یا ناتاشا در اخر تریلر دارن با لباس مخصوص حرکت میکنن کی هستش ؟؟

نمایش اسپویل
۲۴ اسفند ۱۳۹۷ ۱۳:۲۱

اسکات لنگ هستش مرد مورچه ای و اینکه از اونجا میفهمی که اسکات داره کنار هاوک آی راه میره بعد ناتاشا رو نشون میده که کنار هاوک آی در حرکته.

نمایش اسپویل
۲۳ اسفند ۱۳۹۷ ۲۲:۳۷

همه تون رو لایک کردم دوستان چون هر کدوم ذوق خواستی دارین............درود

نمایش اسپویل
۲۳ اسفند ۱۳۹۷ ۲۰:۴۹

دوستان تغییراتی که میشه توی این تریلر متوجه شد اینها هستند : 1. کاپیتان امریکا ریششو میزنه. 2. بیوه سیاه مو هاشو دوباره قرمز (قهوه ای) میکنه. 3. تونی استارک از سفینه فضایی نجات پیدا میکنه (چون تو اونجایی از تریلر که همه با هم یک دست لباس پوشیدند و از مقر انتقام جویان میرند که سوار فضا پیما بشند). 4. جنگ دوباره بین انتقام جویان و تانوس در فضا خواهد بود و در زمین نخواهد بود (طبق اولین تریلر که قبل از اکران infinity war پخش شد). 5. مرد مورچه ای از فضایی کوانتومی بیرون میاد و روش بیرون اومدن اون در جنگ با تانوس بدرد شون میخوره . 6. وقتی که کاپیتان مارول رو توی این تریلر نشون میده در همون سنی هستش که در فیلم خودش بازی کرده (فیلم خودش در دهه 1990 هستش) پس احتمالا مثل باکی بارنز (سرباز زمستان) در یخ خودشو منجمد کرده. اگه چیز دیگه ای به ذهنتون اومد شما هم بنویسید.

نمایش اسپویل
۲۴ اسفند ۱۳۹۷ ۱۴:۱۹

دوست عزیز اول اینکه محل جنگ به احتمال زیاد زمین هستش چون اسکات لنگ داره از یک چیزی با عجله فرار میکنه که میگن انفجاره دوم که تونی استارک از سفینه نجات پیدا میکنه توسط کاپیتان مارول که از فضای دور داره برمیگرده به زمین سوم خارج شدن مرد مورچه ای از قلمرو کوانتوم (که مدت زمان زیادی گذشته چون از وضع خیابون ها میشه فهمید و بعد اینکه فکر میکنم جلوی خونه ی خودشه و داخل شوکه) نشان میده که تیم انتقامجویان قصد دارن از قلمرو کوانتوم استفاده کنن و این لباس سفید هم برای همین منظوره چهارم کاپیتان مارول خودش رو داخل یخ زندانی نکرده ایشون نامیرا ( یا ایمورتال بهمین منظور پیر نمیشن ) هستن و طبق فیلم با سفینه ای که مار-ول ساخته بهمراه اسکروچ ها میرن سمت یک سیاره بسیار دور برای اینکه از دست کری ها دور باشن

نمایش اسپویل
۲۳ اسفند ۱۳۹۷ ۲۰:۱۸

خبری از تانوس نبود ..........هممم

نمایش اسپویل
بیشتر