news-background
news-background

بعد از 2 سال SuperMan را در SuperGirl خواهید دید

اگر پیگیر و مطلع باشید،پس از ساخت عناوین مختلف سوپرمن تیمی شروع به ساخت عنوانی به نام دختر شگفت انگیز کرد؛با این تفاوت که این عنوان به صورت فیلم سینمایی نبود و به صورت دنباله ای سریالی ارائه شد که داستان این سریال نیز خود طولانی و پرماجراست.اما در فصل اول از این عنوان (فصلی که پخش شد) تنها نگاه اجمالی به پسرعموی او یعنی مرد فولادی  (Man Of Steel) داشتیم.درحالی که تولید کنندگان تاکید داشتند تلاش ان ها بر تمرکز بر بازی ملیسا بنویست است،علاوه بر ان شرکت برادران وارنر و دی سی نیز علاقه ای به نمایش دادن سوپرمن به صورت همزمان در عناوین بزرگ و کوچک ندارند،اما ظاهرا اتفاقاتی افتاده است و قرار است این موضوع به نحو دیگری بررسی شود.

پیش تر در خبری راجب سریال Super Girl  مطالبی را بیان کردیم و از جمله مشکلات فصل اول بود که ادامه این سریال را با چالش مواجه کرده بود.ظاهرا راه حل ادامه این سریال را در نمایش دادن مرد شگفت انگیز دیده اند.بله در حال حاضر برای دو قسمت اول فصل دوم فیلمبرداری در حال انجام است و قرار است شخصی به عنوان کاراکتر Super Man  ایفای نقش نماید.با گفته دو قسمت اول پیش بینی میشود در بخش های دیگری از سریال نیز او را در اینده خواهیم دید،شاید این بخش ها دقیقا قسمت های حساس مثل تقابل Flash-Super Girl-Arrow و ...  باشد.

اقای اندرو کرسبرگ تهیه کننده اجرایی این عنوان با نگاهی خوشبینانه درباره حضور Super Man اینگونه سخن میگوید :

گرگ برلانتی،علی ادلر و من برای استقبال از کلارک کنت و حضور او در Super Girl  فوق العاده هیجان زده هستیم.صبر ما برای دیدن نفر بعد بر روی صحنه لبریز شده است.

از جمله افرادی که درقسمت های قبل در Super Girl  دیده شده اند میتوان به کرک الین،جورج ریوز، کریستوفر ریو، جرارد کریستوفر، دین قابیل، تام ولینگ (که تنها در یک صحنه دیده شد)،براندون راث و هنری کویل اشاره کرد.

(دانلود فیلم با لینک مستقیم)

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید