news-background
news-background

تریلر ریبوت The Twilight Zone با اجرای «جوردن پیل»

پس از انتشار تریلر جذاب «ما» (Us) به کارگردانی «جوردن پیل»، اکنون می‌توانیم انتظار داشته باشیم که پروژه‌هایی که این فیلمساز در آن مشارکت دارد، تریلرهایی دیدنی داشته باشند. به نظر می‌رسد ریبوت «منطقه‌ی گرگ و میش» (The Twilight Zone) که پیل اجرا و تهیه‌کنندگی آن را برعهده گرفته و از شبکه‌ی اینترنتی CBS پخش می‌شود، از این قاعده مستثنی نیست و علاوه بر این با بازیگرانی بی‌نظیر ارجاعات زیادی به نسخه‌ی اصلی داشته باشد. نسخه‌ی اصلی این سریال از سال ۱۹۵۹ تا ۱۹۶۴ پخش شد.

اپیزودی که «آدام اسکات» در آن به ایقای نقش پرداخته، «کابوس در ارتفاع ۳۰۰۰۰ پایی» (Nightmare at 30,000 Feet) نام گرفته و شباهت‌های زیادی به اپیزودهایی از سریال اصلی با بازی «جان لیثگو» و «ویلیام شتنر» دارد. علاوه بر این جملات ساده‌ی «ما سگ نداریم»، «چه تصادفی»، و «از زندگی‌ات راضی هستی»، و همچنین به عقب گام برداشتن شخصیت‌ها کافی است تا حتی پیش از شنیده شدن موسیقی نمادین سریال بیننده را به هیجان آورد.

در این تریلر، جدا از بازیگرانی چون اسکات، «کمیل نانجیانی»، «جیکوب ترمبلی»، «استیو یون»، «جان چو» و «سنا لیثن» که اسامی آنان پیش‌تر اعلام شده بود، شاهد حضور چهره‌های جدید و غیرمنتظره‌ای مانند «کریس دیامانتوپولوس» و «گلن فلشر» نیز بودیم. با این حال سؤالات زیادی هنوز بی‌پاسخ مانده‌اند. مثلاً اینکه چرا «کمیل نانجیانی» باید بگوید «با من چکار کردی؟» آیا «جیکوب ترمبلی» وارد سیاست شده؟ و یا چرا آن دستگاه جوکباکس به نظر خطرناک می‌رسد؟

پخش «منطقه‌ی گرگ و میش» ۱ آپریل با دو اپیزود متوالی از طریق شبکه‌ی CBS All Access آغاز می‌شود و از ۱۱ آپریل به صورت هفتگی هر پنجشنبه شب با یک قسمت ادامه می‌یابد.

 

مشاهده تریلر The Twilight Zone

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید