news-background
news-background

«ملیسا مک‌کارتی» طی ۲۴ ساعت نامزد بهترین و بدترین بازیگر زن سال ۲۰۱۸ شد

درست مانند «سندرا بولاک» که در سال ۲۰۰۹ به خاطر بازی در فیلم «همه چیز درباره‌ی استیو» (All About Steve) جایزه‌ی «تمشک طلایی» بدترین بازیگر زن را دریافت کرد و یک روز بعد به خاطر نقش‌آفرینی در فیلم «نقطه‌ی کور» (The Blind Side) برنده‌ی اسکار بهترین بازیگر زن شد، امسال «ملیسا مک‌کارتی» این فرصت را داشت که چنین اتفاقی را تکرار کرده و همزمان نامزدی اسکار و «تمشک طلایی» را تصاحب کند.

از آنجا که نامزدهای اسکار و «تمشک طلایی» به فاصله‌ی یک روز اعلام شدند، خیلی زود معلوم شد که «ملیسا مک‌کارتی» قرار است تاریخ‌سازی کند. او همزمان به خاطر بازی در فیلم «مرا خواهی بخشید؟» (Can You Ever Forgive Me) نامزد اسکار، و به لطف بازی در فیلم‌های «پایه‌ی مهمانی» (Life of the Party) و «قتل‌های هپی‌تایمز» (The Happytime Murders) نامزد «تمشک طلایی» شد.

در صورتی که مک‌کارتی موفق به کسب هر دو جایزه شود، به دومین بازیگری تبدیل می‌شود که در یک سال جوایز اسکار و «تمشک طلایی» را از آن خود می‌کند. بولاک در سال ۲۰۰۹ به خاطر بازی در فیلم عجیب «همه ‌چیز درباره‌ی استیو» این اتفاق را رقم زده بود. بولاک در آن سال یک روز پیش از دریافت اسکار خود، شخصاً در مراسم اهدای جوایز «تمشک طلایی» حضور یافت و جایزه‌اش را تحویل گرفت.

دیگر بازیگرانی که هر دو جایزه‌ی اسکار و «تمشک طلایی» را در سال‌های مختلف به دست آورده‌اند شامل «هالی بری» برای «زن‌ گربه‌ای» (Catwoman)، «ادی ردمین»، «برد پیت»، «بن افلک»، «کوین کاستنر»، «نیکل کیدمن» و «ال پاچینو» می‌شوند.

   

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۱ بهمن ۱۳۹۷ ۰۰:۲۳

این نشون میده که یا اسکار یه جایزه‌ی شُخمیه، یا تمشک طلایی، یا هر دو!! و به نظر من مورد سوم درست‌تره :)

نمایش اسپویل
۵ بهمن ۱۳۹۷ ۱۴:۴۶

ادی مورفی هم یک بار این اتفاق افتاد واسش...زیاد مهم نیست

نمایش اسپویل
۵ بهمن ۱۳۹۷ ۰۰:۰۱

خیلی عجیب نیست سال 2010 بود فکر کنم که ساندرا بولاک هر دو جایزه رو برنده شد حتی رفت تمشک طلایی رو حضوری تحویل گرفت کاری که معمولا کسی نمیکنه.

نمایش اسپویل