زمان مطالعه: ۳ دقیقه
اولین تریلر و پوستر «مرد عنکبوتی: دور از خانه» منتشر شد
اولین تریلر «مرد عنکبوتی: دور از خانه» (Spider-Man: Far From Home) محصول مشترک سونی و مارول که قرار است تابستان آینده به نمایش درآید منتشر شد. «مرد عنکبوتی: دور از خانه» دومین فیلم جداگانه برای شخصیت «پیتر پارکر» با بازی «تام هالند» در «دنیای سینمایی مارول» است و مانند «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» قسمت اول فیلم، «جان واتس» کارگردانی آن را برعهده دارد.
علاوه بر هالند، «زندایا» در نقش «امجی»، «ماریسا تومی» در نقش «عمه می»، «جیکوب باتالون» در نقش «ند» و «تونی ریوولوری» در نقش «فلش تامپسون» همگی برای ایفای مجدد نقشهایشان بازخواهند گشت. در کنار این بازیگران، «ساموئل ال جکسون» و «کوبی اسمالدرز» نیز برای ایفای نقش «نیک فیوری» و «ماریا هیل» حضور دارند. اما هیجانانگیزتر از همه، نقشآفرینی «جیک جیلنهال» در نقش «میستریو» (Mysterio) است که اولین تصاویر از او را در این تریلر میبینیم.
«کوین فایگی» سال گذشته در مصاحبههایی اشاره کرده بود که «دور از خانه» در دنیای پس از «آخر بازی» (Avengers: Endgame) نقش مهمی دارد. فایگی گفته بود: «مانند «انت-من»، مخاطبین در مورد فیلم چیزهای زیادی میدانند که بخش عظیمی از آن را تشکیل میدهد: شخصیت شرور قصه و خط داستانی فیلم، اینکه ما در اروپا فیملبرداری میکنیم... لحن فیلمها از «جنگ بینهایت» تا «مرد مورچهای و زنبورک» تغییر کرده. بنابراین لحظات مفرح بسیاری در این قسمت وجود دارد.»
در تریلر میبینیم که «پیتر پارکر» با دوستانش به اروپا سفر میکند، اما وقتی که «نیک فیوری» سر میرسد و او را به انجام مأموریتی وامیدارد، شرایط متشنج میشود. اطلاعات زیادی از شخصیت «میستریو» در دست نیست، اما جیلنهال اخیراً در مصاحبههایش در این باره گفت: «خطراتی دنیا را تهدید میکند و میستریو کسی است که از آن آگاه است و سعی میکند دنیا را در امان نگه دارد. نیک فیوری از او درخواست کمک میکند چرا که تنها کسی است که شرایط را درک میکند. او سپس با مرد عنکبوتی همکاری میکند.»
«مرد عنکبوتی: دور از خانه» پنجم جولای ۲۰۱۹ در آمریکا اکران میشود.
دیدگاهها
مهمان
برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
pooria1one1
pooria1one1
۲۷ دی ۱۳۹۷ ۰۳:۱۵
به نظر من هدف مارول از انتخاب "تام" برای مرد عنکبوتی تجاری بود برای جذب مخاطبان کم سن تر
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
richard
richard
۲۶ دی ۱۳۹۷ ۲۱:۴۸
برام اصلا مهم نیست که این مرد عنکبوتی و دنیاش چقدر به کمیک ها نزدیکه و بهشون ارتباط داره...دقیقا همون چرت و پرتایی که ترابی و افرادش بلغور میکنن که میگن نکته ی مثبتیه که به کمیک ها نزدیک شده و مرد عنکبوتی وارد ام سی یو شده ...به نظر من همون سه گانه ی ریمی از همه بهتر بود..مرد عنکبوتی از معدود شخصیت هایی هستش که ارودنش به دنیای سینمایی مارول اشتباه محض بود..میتونم اینو برای چهار شگفت انگیز و ایکس من هم بگم...اصلا هیچ منتظر این دور از خانه نبودم و نیستم..اونقد که وقتی میخوام 3 گانه ی ریمی رو برای بار صدم ببینم اشتیاق دارم برای بار اول دیدن این دور از خانه هیچ اشتیاق ندارم...
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
xMiadx
xMiadx
۲۵ دی ۱۳۹۷ ۲۳:۵۳
خیلی از فیلم های به صورت مجموعه ای (به غیر از سه گانه the lord of the rings) بعد از قسمت اول افت کردن این مرد عنکبوتی قسمت یکش مزخرف به تمام معنا بود قسمت دومش دیگه چی میخواد بشه اصن بازیگرش رو ادم میبینه معذرت میخوام ع ن ش میگیره توبی مگوایر کجا این کجا
AlirezaCP3
AlirezaCP3
۲۶ دی ۱۳۹۷ ۲۲:۰۰
والا ... بعدش یه سایت مارول فن معروف که اسمشو نمیبرم بابت این فیلم ها تو پوست خودش نمیگنجه و منتقدینش رو مریض و دارودسته کمپانی رقیب خطاب میکنه ... شبیه سریال های تینجری دیزنی شده فیلم های مرد عنکبوتی، فقط یکم جلوه های ویژه رو چاشنی کار کردن. سونی هم فیلم بهتر میساخت و هم کارتون ... دیزنی بازم فیلماش از روی مرد عنکبوتی بد نیس ولی کارتوناش بنظرم بدترین کارتون های کمیک بوکی تاریخن
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
Alireza.peiro
Alireza.peiro
۲۶ دی ۱۳۹۷ ۱۷:۰۷
توبی مگوایر اصن خود پیتر پارکر بود ادم خیلی میتونست باهاش ارتباط برقرار کنه. حالا که همش جلوه های ویژه و لباس مخصوص و ایرون من و پر چرت و پرت بچگانه شده
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
Alireza.peiro
Alireza.peiro
۲۵ دی ۱۳۹۷ ۲۳:۳۹
کاش که مرد عنکبوتی رو قاطی دنیای مارول نمیکردن ای بابا گند زده به همه چی این MCU دلم یه فیلم درام مستقل و گیرا مث یکی سم ریمی میخواد
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
M.javad
M.javad
۲۵ دی ۱۳۹۷ ۲۳:۰۷
سلام به نظرم تام هالند برای ایفای نقش شخصیت بزرگی مثل اسپایدرمن مناسب نیست اندروگارفیلد بهتر میتونست این کاراکتر رو بازی کنه ، اگه میخواستن این نقش رو به گارفیلد ندن به دیلن ابراین (Dylan O'Brien) میدادن که شایستگی خودشو تو maze runner به خوبی نشون داده بود ممنون از توجهتون
Matin1998
Matin1998
۲۵ دی ۱۳۹۷ ۲۳:۴۲
تام هالند بد نیست ولی چنگی هم به دل نمیزنه ! دقیقن در مورد آندرو گارفیلد و دیلان ابرین کاملا باهاتون موافقم !
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ