news-background
news-background

«کوین اسپیسی» با ارسال ویدیویی به سیاق «فرانک آندروود» سکوت خود در مورد اتهامات جنسی را شکست

 

«کوین اسپیسی» دوشنبه شب رسماً به آزار جنسی فرزند پسر «هدر آنرو» گوینده‌ی خبر سابق شبکه‌ی WCVB-TV در سال ۲۰۱۶ متهم شد. «بوستون گلوب» گزارش داد که اسپیسی در تاریخ ۷ ژانویه باید در دادگاه حضور یابد. این اتهامات در حالی مطرح می‌شود که حدود یکسال از این ادعای آزار جنسی علیه بازیگر سریال «خانه‌ی پوشالی» (House of Cards) می‌گذرد.

در نوامبر ۲۰۱۷ آنرو با حضور در یک کنفرانس خبری تکان‌دهنده اسپیسی را متهم کرد و گفت: «پسر ۱۸ ساله‌ی من تحت تأثیر این ستاره‌ی هالیوودی بود و نمی‌دانست که این بازیگر معروف چه هیولایی است.» وی در ادامه شرح می‌دهد که چگونه اسپیسی او را به یک بار می‌کشاند و به او مشروب می‌خوراند.

پس از انتشار این خبر، اسپیسی به شیوه‌ی سریال «خانه‌ی پوشالی» و شخصیت «فرانک آندروود» ویدیوی عجیبی در حساب توئیتر خود تحت عنوان «بگذارید رو راست [/فرانک] باشم.» (Let Me Be Frank) منتشر کرد.

اسپیسی با پیش‌بندی با طرح کریسمس و لهجه‌ی مخصوص «فرانک آندروود» در پنج فصل سریال سیاسی شبکه‌ی نت‌فلیکس در این ویدیو ظاهر می‌شود. شبکه پس از اتهامات جنسی متعددی که علیه اسپیسی مطرح شد نقش او را از سریال حذف کرد و حتی برای این نقش در شهر زادگاه فرانک در کارولینای جنوبی مراسم خاکسپاری برگزار کرد. اسپیسی در این ویدیو به سرنوشتش در سریال «خانه‌ی پوشالی» و تمایل هواداران به بازگشت او اشاره می‌کند.

وی با لهجه‌ای شبیه به فرانک می‌گوید: «از دل شما خبر دارم. هرچند تلاش کردند ما را از هم جدا کنند، اما رابطه‌ی ما محکم‌تر و استوارتر از این حرف‌هاست. ناسلامتی من و شما همه چیز را با هم در میان می‌گذاشتیم. من عمیق‌ترین و شیطانی‌ترین رازهایم را به شما گفتم. به شما نشان دادم که مردم قادرند دست به چه کارهایی بزنند. با صداقتم شما را بهت‌زده کردم، اما مهمتر از همه شما را به چالش کشیدم و به فکر فرو بردم. و شما به من اعتماد کردید، با وجود آنکه می‌دانستید نباید اعتماد کنید. بنابراین کار ما هنوز تمام نشده، مهم نیست دیگران چه می‌گویند. گذشته از این، می‌دانم چه می‌خواهید. دوست دارید که برگردم.»

این ویدیو اولین حضور اسپیسی جلوی دوربین پس از مطرح شدن اولین اتهامات جنسی توسط «انتونی رپ» در اواخر سال ۲۰۱۷ بود.

اسپیسی در ادامه‌ی ویدیو می‌گوید: «البته برخی از شما همه چیز را باور کردید و با نفس‌های در سینه حبس شده منتظر شنیدن اعترافات من ماندید. آن‌ها دست به هر کاری زدند تا مرا وادارند بگویم هر آنچه شنیده‌اید حقیقت دارد و آنچه به روز من آورده‌اند سزاور من بوده. تنها من و شماییم که می‌دانیم مسئله به این سادگی نیست، نه در سیاست و نه در زندگی.» وی در ادامه می‌گوید در هنر و زندگی هیچ گزینه‌ای نباید از روی میز کنار برود: «می‌توانم به شما قولی بدهم. وقتی سزای اعمالی که مرتکب شده‌ام را نپرداخته باشم، قطعاً سزای اعمالی که مرتکب نشده‌ام را نیز نخواهم پرداخت.»

بازیگر ۵۹ ساله در پایان اشاره‌ی مستقیمی به مرگ خود در سریال «خانه‌ی پوشالی» می‌کند و می‌گوید: «اعتماد به نفس من هر روز بیشتر می‌شود تا روزی که تمام حقیقت را بدانید... صبر کنید، شما عملاً مرگ مرا [در سریال] ندیده‌اید. فرجام‌ها چه فریبنده‌اند.»

نت‌فلیکس در خصوص این ویدیو توضیحی ارائه نکرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۸ دی ۱۳۹۷ ۱۴:۴۰

تا قبل از اینکه این ویدیو رو ببینم نفهمیده بودم چقدر دلم واسش تنگ شده

نمایش اسپویل
۶ دی ۱۳۹۷ ۲۱:۴۷

لطفا اول متن بنویسید که اسپویل هوس اف کاردز داره اخر متن گند زد به کل سریال برای کسایی که ندیدن!!!

نمایش اسپویل
۶ دی ۱۳۹۷ ۰۴:۲۴

اسپیسی فوق العاد است جالبه که بهش میگن تجاوز یعنی اگه این کار رو هم کرده باشه طرف واقعا زور بالای سرش بوده ؟ یا حال کرده که با یک بازیگر معروف بوده؟به همین راحتی نمیشه گفت تجاوز

نمایش اسپویل
۸ دی ۱۳۹۷ ۱۰:۱۶

حتما باید پسر 14 ساله باشه تا بهش بگن تجاوز؟!

نمایش اسپویل
۶ دی ۱۳۹۷ ۱۷:۱۶

مگه لوییس سی کیه؟ اتهامات راجب یک پشر 14 ساله بوده:|

نمایش اسپویل
۶ دی ۱۳۹۷ ۰۱:۲۳

Let me be Frank بذارین فرانک ( روراست ) باشم . میدونم چی میخواین البته آنها سعی کردند ما رو از همدیگه جدا کنند اما چیزی که بین ماست خیلی قوی خیلی قدرتمند هست، منظورم اینه که خب بالاخره من و شما همه چیز رو با هم سهیم شدیم من تاریکترین و مخفی ترین راز هام رو به شما گفتم، من به شما نشون دادم که مردم توانایی انجام چه کارهایی رو دارند، من شما رو با صداقتم بهت زده کردم، اما بیشتر از همه شما رو به چالش کشیدم و وادارتون کردم که فکر کنید و شما به من اعتماد کردید حتی با اینکه میدونستید نباید بهم اعتماد کنید پس کارمون با هم تموم نشده مهم نیست کسی چی میگه بعلاوه من میدونم شما چی میخواین، شما میخواین اون برگرده البته بعضیا هر چیزی رو باور کردند و من با نفس حبس شده منتظر اون (یه نفر) بودم که همه چی رو اعتراف کنه. اونها میمیرن که من اعلام کنم که هرچیزی که اون گفته حقیقت داره و هر چیزی که سرم اومده حقم بوده، آسون نمیبود؟! اگه همه چیز به این سادگی بود؟ فقط من و شما میدونیم که هرگز به این سادگی ها نیست نه در سیاست نه در زندگی اما شما بدون مدارک و شواهد بدترین چیزها رو هم باور نمیکنین، میکنین؟ بدون حقایق به قضاوت هجوم نمیبرید، هجوم میبرید؟ قضاوت کردین!؟؟ نه شما نه، شما زرنگتر از این هستید بهرحال همه این استنباط ها فقط باعث یک پایان ناخوشایندی شد، فکرشو بکنین میتونست یک بدرود خاطره انگیز باشه. منظورم اینه که اگه من و شما تو این چند سال اخیر چیز دیگه ای یاد نگرفته ایم جز اینکه توی زندگی و هنر هیچ گزینه ای نباید از روی میز حذف بشه. ما نترسیدیم، نه از چیزایی که گفتیم، نه کارایی که کردیم و هنوز هم نمیترسیم. چرا که میتونم این قول رو بهتون بدم، اگه من تاوان کارایی که جفتمون میدونیم انجام دادم رو ندادم، مطمئنا برای کارهایی که نکردم تاوان نخواهم داد. البته اونا بعدا میگن که من دارم بی احترامی میکنم که طبق قوانین بازی نمیکنم، انگار که قبلا طبق قوانین کسی بازی میکردم! من هرگز این کارو نکردم و شما هم عاشقشش شدین در هر صورت، علیرغم همه این خودنمایی ها، خصومت، تیترها، اتهام های بدون محاکمه، علیرغم همه چیز، حتی علیرغم مرگ خودم، به طرز شگفت انگیزی حس خوبی دارم و اعتماد به نفسم هر روز بالاتر میره طوری که به زودی شما خواهید دانست همه حقیقت ... یه دقیقه صبر کنید، حالا که فکرشو میکنم، شما هیچوقت واقعا ندیدین که من بمیرم، دیدین؟ نتیجه گیری ها می توانند گول زننده باشند ... دلتون برام تنگ شده؟

نمایش اسپویل
۶ دی ۱۳۹۷ ۰۱:۱۱

دوستان حتما فیلم The Life of David Gale 2003 با بازی کوین اسپیسی رو ببینید واقعا فوق العادس جالب اینکه وضعیت حال حاضر این بازیگر کاملا مشابه به داستان این فیلم هست ... قضاوت ها هیچگاه براساس حقایق نخواهند بود ...

نمایش اسپویل
بیشتر