news-background
news-background

منتظر مرگ و میر بیشتر شخصیت‌های اصلی The Walking Dead باشید

نورمن ریداس، بازیگر نقش درل سریال The Walking Dead در جدیدترین مصاحبه خود با پایگاه خبری EW.com اعلام کرد که فصل بعدی سریال مذکور یکی از بهترین فصول سریال خواهد بود. این بازیگر محبوب دنیای تلویزیون در مصاحبه خود بیان نمود که غم و ناراحتی زیادی بر تیم سازنده حکمفرماست، چرا که در ادامه راه قرار است تعداد بیشتری از شخصیت‌های اصلی جان‌شان را از دست بدهند. فصل نهم این سریال را می‌توانید از وبسایت 30نما دانلود کنید.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۸ مهر ۱۳۹۷ ۱۰:۳۸

فقط امیدوارم زودتر همه بازیگراش تو سریال بمیرن بلکه اینا به فکر تموم کردنش افتادن...کلا خط داستانی سریالو عوض کردن لامصبا

نمایش اسپویل
۱۷ مهر ۱۳۹۷ ۱۵:۳۸

عالیه اینکه قهرمان های سریال حاشیه امنیت نداشته باشند قوت داستانه مثل گیم اف تیرونز

نمایش اسپویل
۱۸ مهر ۱۳۹۷ ۰۸:۱۴

گیم او ترونز کشتار نقش های اصلیشو از همون فصل اول شروع کرد و در کل از قسمت 7 فصل 1 دیگه انتظار مرگ هرکسی رو داشتیم اما اینکه یهو بعد از 8 فصل بخوان نصف بازیگرا رو بکشن هنر محسوب نمیشه در ضمن تو گیم او ترونز هیچکی نمیدونست که کی میخاد بمیره در حالی که منیکه دیگه این سریالو دنبال نمیکنم میدونم که ریک و.. قراره بمیرن در ضمن سریال ثابت کرده در صورت مرگ یه نقش اصلی هیچ جایگزینی براش نداره (مثل مرگ ابراهام و گلن) در حالی که گات همیشه با برنامه عوامل رو حذف کرده (جافری- رمزی ند استارک - راب استارک منس رایدر- تورموند جافری- تامن و....)

نمایش اسپویل
۱۷ مهر ۱۳۹۷ ۱۵:۲۰

این سریال باید خیلی وقت پیش تموم می شد. دقیقا دارن به سبک سریالهای ترکی طولانیش می کنن

نمایش اسپویل
۱۶ مهر ۱۳۹۷ ۲۰:۲۴

تو رو جان هرکسی که دوست دارید این سریال رو تموم کنید، واقعاً بیخود و آبکی شده.

نمایش اسپویل